Noen som kan synse med meg?

Truddelutt'n

Gift med forumet
Jeg tror mensen har meldt sin ankomst nuh! (gjenstår å se om det fortsetter nå da utover og ikke dabber av igjen) MEN, om det er mensen som har kommet nå (18,.00) regnes det da som dag 1 i syklus eller er det for sent på dagen til å telle?? :)

Hos meg har de reknet dette som dag 1 ;)

jeg fikk kl 21 på kvelden engang.. og de regnet det også som dag 1..

Takker for svar! :D

No ble jeg ikke å starte i dag. Jeg ble enig med meg selv at jeg begynner i morgen (anser det som at det må gå greit, for på ivf avd er det sånn at hvis mensen kommer en mandag må en starte opp med medisin onsdagen så det ikke krasjer med helg. Det vil si at det jo må gå greit å starte opp dag 3 og i morgen er jeg i såfall jeg på dag 3), men skal snakket med ivf avdelingen i morgen tidlig, er så ufattelig usikker på om jeg faktisk har mensen nå... for jeg blør veldig lite (eller såpass at det nesten ikke vises i bindet) og jeg har NULL smerter overhode og det har jeg aldri opplevd! Så irriterende at det skulle være slik selvFØLGELIG nå når jeg skal igang med medisin for første gang...

Kan de faktisk ta en innvendig ul på meg for å bekrefte om jeg faktisk har mensen eller?! jeg har nemlig opplevd for to sykluser siden at jeg blødde friskt rødt blod i små mengder uten smerter, akkurat som nå, for så at mensen kom ca ukes tid etterpå....

Da er det ikk mens ennå... når du ikke er itvil le ger sa klinikken til meg :) spotting regnes ikke som mens ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men så er det liksom ikke spotting heller, har spottet endel sykluser før, og dette er ikke det.. jeg har friskt rødt blod som ved mens bare mengden er uvanlig lite i forhold (knall rødt på papir, men er ikke så mye at jeg må skifte bind) pluss null smerter eller knip eller stikking eller kramper og jeg pleier å ha jækla vondt de første to dagene! jeg er bare et eneste stort spørsmålstegn.... ?!

Men jeg tenker meg en tur innom ivf avdeling og høre med de hva de mener... :)

Men så er det liksom ikke spotting heller, har spottet endel sykluser før, og dette er ikke det.. jeg har friskt rødt blod som ved mens bare mengden er uvanlig lite i forhold (knall rødt på papir, men er ikke så mye at jeg må skifte bind) pluss null smerter eller knip eller stikking eller kramper og jeg pleier å ha jækla vondt de første to dagene! jeg er bare et eneste stort spørsmålstegn.... ?!

Men jeg tenker meg en tur innom ivf avdeling og høre med de hva de mener... :)

Hvordan gikk det på mandag? :)

Hvordan gikk det på mandag? :)

Vi ble enige om at det ikke var mensen som var kommet og at det vi bare måtte gjøre var å smøre oss med enda litt mer tålmodighet, hun sa også at hun nok tror mensen kommer snart (håper hun har rett) og da var det bare å ringe den inn og starte på medisin, de skulle uansett få plass til meg når enn det måtte være! :D

De passer godt på deg på Haukeland :) Håper mensen er rett rundt hjørnet og du får starte med sprøyter!
Lykke til <3

Vi ble enige om at det ikke var mensen som var kommet og at det vi bare måtte gjøre var å smøre oss med enda litt mer tålmodighet, hun sa også at hun nok tror mensen kommer snart (håper hun har rett) og da var det bare å ringe den inn og starte på medisin, de skulle uansett få plass til meg når enn det måtte være! :D

Da håper vi at den kommer så snart som mulig :D

Vet du om det er normalt å komme til behandling første syklusen etter forsamtalen, eller er det vanlig å måtte vente lenge?

De passer godt på deg på Haukeland :) Håper mensen er rett rundt hjørnet og du får starte med sprøyter!
Lykke til <3
Aaaw takk søte deg!! <3 Håper du har rett!! :D :D

Da håper vi at den kommer så snart som mulig :D

Vet du om det er normalt å komme til behandling første syklusen etter forsamtalen, eller er det vanlig å måtte vente lenge?
Jepp det håper vi på! :D :D

Jeg er rett og slett ikke helt sikker, men tror nok det blir en syklus eller to etter forsamtalen, men det spørs helt på hvilke kapasitet de har, så er litt vanskelig å si. Håper uansett dere får kjempefort til!! :D

Har du fått mensen nå Truddelutt? Hvis den ikke kommet håper jeg den er rett rundt hjørnet slik du får startet :)

Merethe, tror det er som Truddelutt skriver, at man som oftest må vente en syklus eller to. Men det er jo lov å håpe at de har ledig kapasitet med en gang :)

Har du fått mensen nå Truddelutt? Hvis den ikke kommet håper jeg den er rett rundt hjørnet slik du får startet :)

Merethe, tror det er som Truddelutt skriver, at man som oftest må vente en syklus eller to. Men det er jo lov å håpe at de har ledig kapasitet med en gang :)

Æsj nei, nada skjedd, har miiiiiiniblødninger/spotting innimellom og småkrampe/smerter helt nederst i magen nå og da men ingen tante ennå, jeg blir ikke klok! :/
Men, kommer ikke tanten innen fredag svir jeg av ennå en gravitest! ;)
Takk søte du, håper også den er rett rundt hjørnet!! :D

Ååååh, huff trege meg, tror ikke jeg har lest tickeren før nå! Ser dere venter en liten gutt i februar, så herlig!! :D Gratulerer, rug vel!! :D :D

Æsj nei, nada skjedd, har miiiiiiniblødninger/spotting innimellom og småkrampe/smerter helt nederst i magen nå og da men ingen tante ennå, jeg blir ikke klok! :/
Men, kommer ikke tanten innen fredag svir jeg av ennå en gravitest! ;)
Takk søte du, håper også den er rett rundt hjørnet!! :D

Ååååh, huff trege meg, tror ikke jeg har lest tickeren før nå! Ser dere venter en liten gutt i februar, så herlig!! :D Gratulerer, rug vel!! :D :D

Så kjedelig :( Klarer du å vente til fredag da? Vet om flere som har klart det selv før og underveis i et forsøk! Blir spennende å se hva som skjer de neste dagene da :)

Jo, takk for det :) Veien hit har vært lang.. Men vel verdet det :D Etter fire år med prøving var det endelig vår tur :)

Så kjedelig :( Klarer du å vente til fredag da? Vet om flere som har klart det selv før og underveis i et forsøk! Blir spennende å se hva som skjer de neste dagene da :)

Jo, takk for det :) Veien hit har vært lang.. Men vel verdet det :D Etter fire år med prøving var det endelig vår tur :)

Kanskje jeg slipper vente så lenge, jeg føler tanten er rett rundt hjørnet nå, håper jeg har rett denne gangen ;)

Uff, ja jeg ser dere har hatt en lang og litt tøff tid med prøving! Så glad for dere at det endelig klaffet! :D

Back
Topp