Årrr håve verk :(

Frøkenharepus

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
E såååå leeeei av bihulebettenelse .. Å tablettene eg går på kan ikkje tas når ein e gravid .. Så nå sitte eg her då me håve verk å må ha hjemmedag .. Tett i pappen :(

Det er en olje du kan smør ender på og over nese Ååh hva var det den het igjen da??:P

Joo timian tror jeg det er kjempe fint ved bihilebetennelse funker flott på meg :D men den må være ren :) også kan du smøre med lavendel :) det pleier

Det er en olje du kan smør ender på og over nese Ååh hva var det den het igjen da??:P

Joo timian tror jeg det er kjempe fint ved bihilebetennelse funker flott på meg :D men den må være ren :) også kan du smøre med lavendel :) det pleier
Åhh .. Kor får eg tak i det .. Alle råd mottas me takk

Tenker du på Tigerbalsam?

Tenker du på Tigerbalsam?
Nei ikke tigerbalasam det kan bli litt sterkt.
Timian det er en olje som aromaterapauter bruker, mora mi er det og driver et senter i olavsgate i porsgrunn hun er kjempe flink :D

God bedring, frøkenharepus!

Back
Topp