Lyse brun utflod i 2 minutter..

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
I går kveld hadde jeg lysebrun utflod i ca 2 minutter før det ble borte.. Det kom ingenting i trusa, kun litt på papiret og det var cafelatte farget. I dag er det heller ingenting og jeg har fortsatt symptomer, noen som har erfaringer?

Jeg skal ringe legen og be om ul før vi drar på ferie, klarer ikke denne usikkerheten :/

Det kan være rester men det er ikke dumt med en ul og kanskje en blodprøve:)

Jeg hadde også litt lyserosa og lysebrunt etter en gåtur på en time. Panikk.. Prøver å gå tak i legen nå, SKAL ha UL..
Men siden det har stoppet for oss begge to, må vi satse på at det er helt ufarlig:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde også litt lyserosa og lysebrunt etter en gåtur på en time. Panikk.. Prøver å gå tak i legen nå, SKAL ha UL..
Men siden det har stoppet for oss begge to, må vi satse på at det er helt ufarlig:-)

Ja, jeg var også ute å gikk i går... Kanskje derfor?
Sitter i kø hos legen nå :P

får håpe at det går bare bra, krysser fingrene mine for dere jenter.
Selv startet det slik som dette da jeg hadde sa i april, men større blødning kom jo også bare noen timer etter. Venninna mi som var gravid for 3,5 år siden hadde sånn brunaktig/rent blod igjennom nesten hele svangerskapet å fikk ei vellskapt jente. Ta kontakt med legen du bare for å være sikker, men siden det ikke har vert noe mere siden i går, så håper jeg at alt står fint til med lille spiren :)

Tok en CB Digital på veldig utvannet urin (holdt meg i 20 min) og den viser 2-3.. Så da er vel det bra?
Ja det er vel det :) og som du sa det var bare bitte litt i utflod og fra min erfaring kan ikke det være noe å bekymre seg for:9 det er vel heller mer normalt med litt blodspor i utflod innimellom :)

Fikk du UL? Jeg fikk på onsdag kl 13:20

Ja det er vel det :) og som du sa det var bare bitte litt i utflod og fra min erfaring kan ikke det være noe å bekymre seg for:9 det er vel heller mer normalt med litt blodspor i utflod innimellom :)

Jeg får håpe det :) Har jo ingen smerter og har fremdeles symptomer :) Får komme på ul på onsdag

Jeg hadde brunlig utflod to ganger i mitt første svangerskap. 8 mnd seinere kom det en sunn og frisk gutt:happy090
Er blodet brunlig, betyr det som oftest at det er gammelt blod. Kan være rester etter at egget festet seg i livmoren. Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye. Men fint å få det sjekket, så slipper bekymringen taket:)

jeg hadde og litt brunlig spotting i forrige uke..trodde alt håp var ute da...
men nei..
det er jo gammelt blod, så kan jo være fra når egget fester seg , såre slimhinner ol,

Jeg fikk ul igår ja, og hcg prøve. Hcg igår viate 5000, og det er jo bra. Men skal ta ny imårra for å måle stigning. På ul så han en fostersekk som var glatt og fin, og ingen blødninger. Fostersekken var på størrelse som tilsvarte uke 6+1, men han kunne ikke se noe inni. Han mente det var tidlig og at han ville kunne se mer i slutten av uka. Han virka veldig positiv og mente det var et inntakt svangerskap, så får stole på det. Etter mine beregninger er jeg 5+3 idag og hvis det stemmer er det jo ikke så rart han ikke så noe. Så får bare vente å se. Går nok kjempe bra på ul for deg også imorgen. Skal krysse fingrene og gleder meg til å høre at alt er bra med lille spiren din imorgen:-):-)

Jeg fikk ul igår ja, og hcg prøve. Hcg igår viate 5000, og det er jo bra. Men skal ta ny imårra for å måle stigning. På ul så han en fostersekk som var glatt og fin, og ingen blødninger. Fostersekken var på størrelse som tilsvarte uke 6+1, men han kunne ikke se noe inni. Han mente det var tidlig og at han ville kunne se mer i slutten av uka. Han virka veldig positiv og mente det var et inntakt svangerskap, så får stole på det. Etter mine beregninger er jeg 5+3 idag og hvis det stemmer er det jo ikke så rart han ikke så noe. Så får bare vente å se. Går nok kjempe bra på ul for deg også imorgen. Skal krysse fingrene og gleder meg til å høre at alt er bra med lille spiren din imorgen:-):-)

Så bra at alt gikk fint :) Jeg vet ikke om jeg skal måle HCG i morgen, men det er mye mulig. Kunne han høre hjerte da? Skal du tilbake?

Back
Topp