Vogn

Oj, har dere alle kjøpt vogn? Jeg har ikke ordnet noe som helst ennå, jeg! Merker jeg ble litt stresset nå...Har dere alt utstyr klart? :smiley-ashamed005

Det var ganske lang leveringstid på vognen vi kjøpte, så selv om jeg kjøpte den i sommer, så får jeg den ikke før om noen uker. Så er glad jeg var tidlig ute. Men om du skal kjøpe brukt, så har du jo ikke det problemet. :)

kjøpte oss en Emmaljunga Mondial vi :) white leatherette. på mandag fikk vi stellekommode i hus, og da var vi ferdig med innkjøpene faktisk! ok, sikkert noe som mangler, men det finner vi ut av

Vi har emmaljunga city cross etter søstra, har bare kjøpt ny bag, citybag supreme. Også har jeg bestilt urban jungle til storesøstra, hun er ikke helt ferdig med vogn enda siden hun ikke er fylt 2 enda :-)

Har ei Simo Duo etter storesøster, så den har baggen kommet på plass på nå :)

Bugaboo cameleon!

Vedlegg

• 1379182389556.jpg
    1379182389556.jpg
    60,4 KB · Visninger: 69
Jeg kjøpte Emmaljunga City Cross etter mange gode tilbakemeldinger fra andre som hadde den.. ! Så spent på hva jeg kommer til å synes. Har hund så jeg må ut å rusle en del jah!

Vi har kjøpt emmaljunga Edge duo med duo s understell. Vi vurderte også city cross, men bagdelen til edgen er større og i tillegg kan den vippes opp slik at ungen kan sitte når han vil opp og se etter hvert. God plass tenkte vi også er en fordel med vinterbarn.

Oj, har dere alle kjøpt vogn? Jeg har ikke ordnet noe som helst ennå, jeg! Merker jeg ble litt stresset nå...Har dere alt utstyr klart? :smiley-ashamed005

Oi da hadde jeg blitt stressa. Alle storinnkjøp er ordna. Ellers hadde jeg blitt stressa. Det blir mer og mer slitsomt å gå i butikker når jeg om en drøy uke er høygravid. Vi har kjøpt inn alt som vi vet at han får bruk for, som dyre ting. Surfet masse på nettet og kjøpt alt på salg. Butikkene har hatt masse kampanjer. Siden du ikke har kjøpt vogn enda, kan det hende at dere kan finne "fjorårets" farge på salg. Emmaljunga f.eks. selger allerede 2014 modellene.
Her er min liste over innkjøp:
Maxi cosi cabriofix bilstol med base
Voksi move bilstolpose
Emmaljunga Edge duo vogn
Voksi city dunpose til vogn
Babybjørn vippestol
Stokke Prampack til flyturene
Stokke tripp trappstol med Newbornsete
Krybbe på finn.no
Skip hop abc Babygym
Stellepute
Babyhåndkler, kluter, sengetøy, sengekant og div
Stokke FlexiBath med nyfødtinnlegg
2 Kaiser Lammeskinn korthåret
Doomoo ammepute large
Diverse klær. Noe kjøpt i div str, noe arvet

Bare å spørre hvis du lurer på noe :-)

Har funnet en vogn på finn ;) som sambo skal ringe å by på i morra ;) veldig spent.... Håper vi får den til den prisen vi byr ;) wish us luck ;););)

har city cross etter storebror :) har kjøpt adapter slik at bilsete kan festes på vogna. Kult :D

Jeg skal bruke voksi city dunpose oppi. Så kan jeg i tillegg bruke lammeskinn hvis det er kaldt.

Jeg har også lammeskinn. Men siden voksiposen er ull nederst så sa de at det ikke var nødvendig? :) Men jeg aner ikke. Det er jo sikkert ekstra mykt og varmt tenker jeg?! Men de i butikken mente det ble smør på flesk?! Aner ikke jeg... har du noe mer teppe osv eller kun posen?

Jeg har også lammeskinn. Men siden voksiposen er ull nederst så sa de at det ikke var nødvendig? :) Men jeg aner ikke. Det er jo sikkert ekstra mykt og varmt tenker jeg?! Men de i butikken mente det ble smør på flesk?! Aner ikke jeg... har du noe mer teppe osv eller kun posen?

Jeg valgte dunpose uten ull i bunnen for da slipper jeg å ta den til rensing hvis det blir behov. Derfor jeg tenkte på lammeskinn som supplement ved behov. Da blir det lunt og godt. Man kan ha den under posen og. Men dette må jeg teste litt i vinter.

Back
Topp