Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg smurte meg ikke, og trengte bare etpar pyntesting!noen som har prøvd det før? Hadde det noe virkning?
Jeg smurte meg i flere mnd, ble ett lite pyntestingmen om det var oljen som gjorde det vet jeg ikke
![]()
Det funka ihvertfall ikke når det bare sto på hyllanoen som har prøvd det før? Hadde det noe virkning?
Jeg smurte meg i flere mnd, ble ett lite pyntestingmen om det var oljen som gjorde det vet jeg ikke
![]()
oiJeg vet ikke med jordnøttolje, men jeg bruker mandelolje. Bruker den i dusjen sånn at det blir lett å huske og bruker den på hele meg.
Om ikke annet så har jeg supermyk hud som aldri er tørr iallefall.![]()
Hvor kjøpe du den? Plages av tørr hudJeg vet ikke med jordnøttolje, men jeg bruker mandelolje. Bruker den i dusjen sånn at det blir lett å huske og bruker den på hele meg.
Om ikke annet så har jeg supermyk hud som aldri er tørr iallefall.![]()
Unnskyld at jeg spør dumt nå..Men pyntesting?Nedentil eller på magen?..Om nedentil,bruker man jordnøttolje der? Skjønner ingenting..Beklager dumme spørsmål..
Første gang jeg er gravid
![]()
Åååh..dette var helt nytt for megnedentil ja. man smører og maserer hullet dær ungen kommer ut. for å gjøre huden mer smidig og tøybarnoen sier det hjelper, andre ikke. for å hindre å revne
hehe.. bra forklaring
pyntesting kan bare være en liten rift eller noe på 1-2 sting. tror jeg da...
![]()