Jordnøttolje

Pinkypie

Glad i forumet
noen som har prøvd det før? Hadde det noe virkning? :)
Jeg smurte meg i flere mnd, ble ett lite pyntesting:) men om det var oljen som gjorde det vet jeg ikke :)

Jeg smurte meg i flere mnd, ble ett lite pyntesting:) men om det var oljen som gjorde det vet jeg ikke :)
Jeg smurte meg ikke, og trengte bare etpar pyntesting! :)

Det funka ihvertfall ikke når det bare sto på hylla:p jeg kjøpte, men glemte alltid å bruke det. Måtte sy endel både innvendig og utvendig, men har null plager av det, så det går vel bra denne gangen også:)

Brukte det ikke og måtte sy tonnevis av sting(kanskje jeg overdriver litt, men det var mange sting)

Etter tidligere lesing er dette akkurat som med smøring mot strekkmerker - kan gå begge veier med eller uten. Smurte ikke sist selv, men måtte klippes og fikk derfor 4sting eller no :-)

Trur det er mange faktorer som spiller inn om man revner eller ikke. men artig å se andres erfaringer :) tror jeg må smøre litt gangen her også, bare for sikkerhets skyld :p

Brukte ikke, måtte sy litt... Hvis det funker prøver jeg gladelig denne gangen :p

Jeg vet ikke med jordnøttolje, men jeg bruker mandelolje. Bruker den i dusjen sånn at det blir lett å huske og bruker den på hele meg.
Om ikke annet så har jeg supermyk hud som aldri er tørr iallefall. :p

Jeg vet ikke med jordnøttolje, men jeg bruker mandelolje. Bruker den i dusjen sånn at det blir lett å huske og bruker den på hele meg.
oi :) kanskje jeg skal prøve mandelolje på huden min:D har alt annet enn myk hud:p fåes på apotek den også?

Hvor kjøpe du den? Plages av tørr hud :(

Mandelolje kan kjøpes på apotek, på nett (eks iherb.com -en av mine yndlingssider) eller en veldig billig variant i div. invandrerbutikker.

Jeg har ikke brukt det i de to foregående.
To pitte små sting første gang og ingen andre gang.

Har aldri brukt det, fikk noen små rift utenom der jeg ble klippet pga vakuumet ;) 8 sting til sammen, men plages ikke noe med det nå i ettertid :)

Unnskyld at jeg spør dumt nå..Men pyntesting?Nedentil eller på magen?..Om nedentil,bruker man jordnøttolje der? Skjønner ingenting :P..Beklager dumme spørsmål..:PFørste gang jeg er gravid:)

Unnskyld at jeg spør dumt nå..Men pyntesting?Nedentil eller på magen?..Om nedentil,bruker man jordnøttolje der? Skjønner ingenting :P..Beklager dumme spørsmål..:PFørste gang jeg er gravid:)

nedentil ja. man smører og maserer hullet dær ungen kommer ut. for å gjøre huden mer smidig og tøybar :p noen sier det hjelper, andre ikke. for å hindre å revne:p hehe.. bra forklaring :p pyntesting kan bare være en liten rift eller noe på 1-2 sting. tror jeg da... :)

nedentil ja. man smører og maserer hullet dær ungen kommer ut. for å gjøre huden mer smidig og tøybar :p noen sier det hjelper, andre ikke. for å hindre å revne:p hehe.. bra forklaring :p pyntesting kan bare være en liten rift eller noe på 1-2 sting. tror jeg da... :)
Åååh..dette var helt nytt for meg:P Har det noen effekt?Blir ikke huden der nede irritert?Er jo lissom ikke vanlig hud:P

Back
Topp