April2014 terminforum signatur

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Vet ikke helt hva det heter, men har sett flere terminforum har en felles singnatur. Er det noe dere kunne tenkt dere for oss også?
Jeg syntes det er veldig søtt med noe lignende profilbilde til "tvillingmamma", babyføtter eller et annet søtt bildet. Hvor det f.eks kan stå, "hører til april2014"!
Noen som vet hvordan man lager en slik! Hva med å lage noen alternativer og stemme over det vi liker best?

Det hadde jo vært gøy å ha, men jeg aner ikke hvor jeg får tak i det :P

Vi får håpe det er noen andre eksperter her da :p Hihi

Er alltid noe som har litt mer peiling på sånt enn andre :D Er jo noen som har vært mye på babyverden, får satse på at dem vet hvordan det kan gjøres ;)

Det trenger ikke være veldig komplisert å få det til, husker vi hadde forrige gang jeg gravid og på BV.
Jeg melder meg med dette ikke frivillig, men skal alltids grave frem fremgangsmåte og hjelpe til om det trengs.

Bare noen forslag altså, fikk visst "ånden" over meg :)
Kan helt klart bytte skrift, bilder, farges osv osv osv. Mulighetene er uendelige.

4gcm.jpg

o1fv.jpg

k2l5.jpg

88ww.jpg

j0wt.jpg

Stemmer for det brune bildet :-) (babyen i "huska) :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis noen av dem er aktuelle, så får vi lage en egen tråd med avstemning da vel :)

Her er noen til :)

zluz.jpg

btpa.jpg

nbik.jpg

Jeg syns alle var søte, men spesielt den nest siste med bamsen *smelt*

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nydelige alle sammen:) Skjønner ikke helt hva det er snakk om, men det høres hyggelig ut:)

Maja: Det er sånn at om man ønsker å legge til terminforumet sitt i sin signatur, så kan man det.
Så kommer den opp under meldingene dine. -Akkurat slik som tickere gjør.
(Tickere er slike tellerne som ligger under innlegget mitt her, med uker og slikt på).

Back
Topp