Da takker jeg for meg, tror jeg.....?

bea810

Glad i forumet
Nei jeg har ikke begynt å blø. Nei jeg har ikke antydning til spontanabort. Akkurat nå sier jeg noe jeg trodde jeg aldri ville si i går, men jeg skulle ønske jeg hadde. For jeg har nemlig blitt rund lurt av min samboer. Han er ikke den han har sagt de siste 2årene. Bare en fake faen. Bavn og alder stemmer, ellers er det meste bare bløff. Beklager sterkt ordbruk. Og nå sitter jeg her da 6 uker på vei og har forts mulighet for provosert MA. Graviditeten var til høyeste grad planlagt, men å skulle være alene gjennom hele svangerskapet og fra dag 1 var ikke planlagt. Dette er faktisk ufattelig tøft og vanskelig. Håper ikke jeg trykker noen som ufrivillig har mistet på tærne, er i hvertfall ikke meningen. Bare veldig frustrert og alene nå, og trengte å få det ut. Ingen familie eller venner som vet om svangerskapet enda. Så jeg har ingen andre å snakke med.

Håper på 2014

Oi. Høres ikke noe greit ut. Håper du kommer deg og finner en ordentlig fyr du kan få en lykkelig graviditet og familie med.

Nei Off, så trist :( vet ikke helt hva jeg skal si, masse lykke til uansett hva du bestemmer deg for <3
Sender deg en stor klem <3

Appen <3

Å kjære vene... Har han rotet seg så i søla at det ikke er noe å redde? Hva slags fyr er dette? Også hele 2 år..?
Sender en stor god klem, håper du finner noen du kan lufte noen tanker med. Amathea feks?

:)

Ååh! Stakkars! Skjønner at du er frustrert! Er av å til godt å få en utblåsning her på forumet. Håper virkelig ting ordne seg for deg, og du får ha lykke til uansett hva som skjer <3

Så utrolig trist å lese! Lykke til med valget. Sender deg gode tanker <3 <3

Nå kan jeg ikke uttale meg siden jeg ikke vet hva som er saken, men er du sikker på at dere ikke klarer å ordne opp? Ta gjerne kontakt på melding om du vil snakke, det hjelper som regel alltid å snakke med noen! Sender deg vertfall en stor klem og håper du tar kontakt om du vil snakke ut om det!

Sendt fra app'en :)

Huff, ikke bra. Varme klemmer!

Det høres ikke bra ut:( håper det ordner seg for deg, støtte får du av familie vil jeg tro om du velger å beholde, ingen lett avgjørelse./

Huff, får så vondt når jeg leser slike ting, det er så mange falske folk der ute som sårer en.

Åi herregud!!!!! :/;/
Sender deg kjempe mange gode klemmer og håper du har flere rubdt deg som kan støtte og stille opp framover <3

For ett mareritt :(<3

Å herregud!!! Dette var ikke noe greit :(
For en slask!!! Skjønner tankene dine ang. baby! Virkelig!
Bare vær helt sikker før du gjør noe! Er så leit å angre...
Vil legge til at jeg fant ut at forrige barnefar var "rundt på alle", og holdt på med rus da jeg var 5 -6 mnd på vei..
En fryktelig nedtur! Jeg har vært alene med prinsessa (var alene) i 3-4 år gør jeg traff drømmemannen.
Det har ALDRI vært en dans på roser. Det er fryktelig krevende å være alene! Men du verden så mange fantastiske stunder vi har hatt sammen ♥ Og jeg er en utrolig stolt mamma til en flink, nydelig og kjempesnill mammadalt på 5 år! :)

Huff, ble langt dette! Beklager!

Masse lykke til fremover, uansett hva du velger å gjøre!!

Masse gode tanker til deg ♥

Så vondt å lese....
Men kjære deg, tenk deg godt over når det gjelder abort, du må ikke angre noen år senere......
Det er så mange flinke alenemødre som klarer seg så bra, og du treffer en mann som fortjener deg en dag.
MED eller uten barn fra før, når han elsker deg er det ikke viktig at du har en liten en fra før.
Lykke til med denne vanskelige tiden framover <3

Tusen takk for mange gode ord. Jo han har skikkelig lurt meg, når jeg ser tilbake på det nå er det fryktelig skremmende. Han sa han hadde jobb, men nei. Han hadde en kid fra før jeg ikke har vist om. Han sitter i skikkelig økonomisk shit, men har levd som en konge, bare ufattelig flaks vi ikke har kjøpt noe sammen! Dette er bare noen eksempler. Fikk høre det av en bitter slektning han hadde lurt.

Uff kan ikke ha en unge med dette her. Kan ikke spre de slaskete genene der videre, kjenner meg så utrolig bitter. Men samtidig var det ikke ett uhell, jeg ble gravid med vilje også skal jeg bare ødelegge hele spiren. Men er jo en grunn til at det er lov å ta abort frem til uke 12, har nå bestilt time, så får vi krysse fingrene for at det snart kommer ett lys opp for meg. Dette er fælt

Håper på 2014

Tenk godt gjennom valget ditt! Jeg kjenner godt til tankene du må sitte med nå. Alt er mulig å få til! Jeg var alene med 2 barn, det er ikke lett, det var rett og slett forferdelig til tider, men jeg klarte meg gjennom det! Tross 2 barn fra tidligere, så har jeg funnet drømmemannen min, som elsker de 2 barnene jeg har og nå venter vi en sammen. Alt er mulig å få til, selv om det ikke er drømme situasjonen! Jeg vil overhode ikke påvirke valget ditt på noen måte, jeg ville bare fortelle om min erfaring

Lykke til! Jeg håper du tar det riktige valget! Støtter deg fult ut. Jeg forstår veldig godt at tankene er delt. Men syns du skal ta den samtalen med klinikken. Så får du er overveiende blikk på det hele. Lykke til! Det er alt jeg kan si. :-)

Uff, dette var trist :( Masse lykke til, og mange klemmer til deg <3

Jeg var å alene med to små, født med ett år mellom, mannen da var nesten ikke tilstede med nr en å ble gravid da det egentlig var slutt me nr to. Han var på mange damer å var veldig flink å snu det til hans beste. Angrer på at jeg fikk barn med han, men ikke at jeg fikk jentene mine. Var å skulle ta di bort men klarte ikke. Så tenk deg om, d vil bli tøft, men angeren kan bli tøffere.

Jeg var å alene med to små, født med ett år mellom, mannen da var nesten ikke tilstede med nr en å ble gravid da det egentlig var slutt me nr to. Han var på mange damer å var veldig flink å snu det til hans beste. Angrer på at jeg fikk barn med han, men ikke at jeg fikk jentene mine. Var å skulle ta di bort men klarte ikke. Så tenk deg om, d vil bli tøft, men angeren kan bli tøffere.

Godt å høre forskjellige erfaringer. Har en på 5 fra før, og jeg tenker å få nr 2 med en det ikke kan gå med, så har jeg 2 med 2 forskjellige. Også hvis da omsider finner drømmemannen så blir det 3 med 3 forskjellige fedre. Nei nå går tankene for fult her! Vingler rundt. Han har bedt hardt om unnskyldning også, uff er så utrolig usikker

Håper på 2014

Back
Topp