Mammaklær - vinterjakke

MadamMim

Flørter med forumet
Hvor får jeg tak i dette? Jeg ser behov for en ny vinterjakke og tenkte å kjøpe mammadalt med en gang. Jeg vet at h&m har en mamma-avd. Er det flere? Sist graviditet klarte jeg meg uten varme klær da jeg var størst på sommer-høst.

Jeg var gravid på vinteren sist også, og endte opp med å kjøpe ei omslagskåpe på Floyd når de hadde julesalg. Den har kun knapper over puppene og knyting under. Min er av ull så kunne fint bruke den ute når vi skulle bort. Hvis vi var på skitur og sånt så brukte jeg de vanluge vinterklærne ;)

Jeg så på mammaklær på ellos. Mener å huske at de hadde noen vinterjakker :)

Håper at bergansjakka fra i fjord skal dekke kulen i år :-P

Er jo mye fint på nettet...;) Asos.com har masse fint mammatøy synes jeg men det er jo toll og frakt og sånn da.

For et supert tips, de har jo så fine og billige klær! Selv med frakt og mva er det ikke ille!

Dette er noe jeg også leter etter.
Har vært på mammaavdelingen på H&M men finner ikke noe som helst der som jeg ikke føler meg som en sekk i :p

Hvis flere vet om fine sider på nettet for mammaklær så hyl ut :)

Jeg har kjøpt en vanlig dunparkas. Har litt å gå på i den + at jeg kan bruke den etter graviditeten også.
Ellers har jeg en ullkåpe som jeg kjøpte i forrige graviditet som jeg kan vokse meg stoor i :-)

Ingen er mamma-jakker.

Er egentlig litt skeptisk til å kjøpe på nett, mammajakker er jo DYRE, og det er kjipt å ikke få prøvd den. Men mange har god returpolicy, da. Men jeg finner liksom ingen fine OG ordentlig varme. Er ikke lett dette

Jeg har kjøp den mamma-allværsjakka til stormberg på tilbud. Også kjøpte jeg med mamma-fleecejakke til å ha under på kalde dager. Satset på at det holder :-)

Back
Topp