Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke fått sjekket hvor mye i uka, men på 6mndkontrollen veide hu litt over 7kg, da hadde lagt på seg 1kg på 2mnd.. Men syns godt på henne at hu får den maten hu trenger
Har du begynt med grøt?
*Emma020213*
*på app'n*
Vil ikke si at hun sliter med å legge på seg, men hun er en lettvekter. Hun var 6070 på seksmnd kontroll. Hvor stor (eller liten) er jenten din da?
Hvilke tips har du fått av HS da? Og evet lege! Er du på veiing fordi du føler det er best, eller siden de sier du skal?
Her var vi på veiing 1-2 ganger i uka første 7 ukene ca. Men selv om hun da bare gikk opp ca 40g i uka så gjorde de ingenting! Noe jeg nå i ettertid finner merkelig. Hva var vitsen med å stresse oss opp dit så ofte hvis de ikke gjør noe uansett? Hehe, litt gammel frustrasjon som kommer opp igjen
❤25/2-13❤
Min var 2500gr når han ble født, begynte med erstatning når han var 2 mnd, da føk han opp i vekt![]()
Åja100 g mer enn mi si da
ble han født litt for tidlig elns?
21.02.13 ❤
Jeg gikk bare de tre første ukene på hs, da gikk jeg to ganger i uken,for han la lite på seg. Men så hadde han stramt tungebånd så det var nok det som var årsaken. For da klippet de det og det ble bedre. Men han gren mye og var urolig så da prøvde jeg alt mulig , men til slutt så prøvde jeg erstatning og hele gutten forandret seg til det bedre.
Jada, veldig bra nå![]()
Så du skrev tidligere at hun har reflux. Kommer det mye opp etter hvert måltid?
Lager du mat selv til henne? Da ville jeg i såfall brukt mye meierismør, avocado, poteter, banan... Etc! Ting som er mye fett i og en del karbohydrater.
Har du fortalt HS ordentlig om bekymringen din? Eller evet legen. Hva synes de?
❤25/2-13❤