Onsdag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!
Ser ingen tråd jeg :p
Idag har mannen perm og skal være hjemme med snuppa :) de skal gå på tur og kose seg i finværet! Jeg må på universitetet og forberede meg til veiledning på fredag. Skal ha månedlig veiledning og er allerede en måned siden sist :eek: har ikke prestert så mye kan man si :p

Hermine har akkurat spist et polarbrød og dytter etter en Soyayoghurt, hun er SÅ flink å spise yoghurt selv :D
ImageUploadedByBV Forum1379489683.854666.jpg
ImageUploadedByBV Forum1379489699.088911.jpg

Ha en fin dag dere!

Så flink hun er til å spise selv! :D
Lillebror og jeg slafer hjemme i dag. Jeg er nødt til å legge meg med han nå snart, skal på senvakt i kveld og sov heller dårlig i natt.
Se om jeg rekker litt rydding også :D

Heihei!
I dag våkna mini kl.05.55, så da lpt jeg henne ligge i senga sammen med pappaen mens jeg dusja og ordna meg. Så spiste vi frokost sammen alle tre, før mannen dro på jobb og vi kjørte til byen på Rema- storhandling. Nå er Jenny hos dm, varene er pakka vekk, og jeg skal spise litt før jeg begynner å lese/jobbe med en elevtekstanalyse.

Ha en fin dag alle sammen!:)

God morgen!
Idag har mannen perm og skal være hjemme med snuppa :) de skal gå på tur og kose seg i finværet! Jeg må på universitetet og forberede meg til veiledning på fredag. Skal ha månedlig veiledning og er allerede en måned siden sist :eek: har ikke prestert så mye kan man si :p

Hermine har akkurat spist et polarbrød og dytter etter en Soyayoghurt, hun er SÅ flink å spise yoghurt selv :D
Vis vedlegget 31357
Vis vedlegget 31358

Ha en fin dag dere!

Så flink hun er:-)

God morgen!

Vis vedlegget 31357
Vis vedlegget 31358

Ha en fin dag dere!

Så herlig, og såå flink hun er! Jonathan har og begynt å øve seg, og er så stolt når han klarer å treffe munnen;)

godag:)

Her har natten vært het grusom, rett og slett. hyl og skrik og urolig unge HELE natten! Så er passe trøtt i dag kan man si. Men det positiv var at småen sjøl var så trøtt etter natten og, at når han fikk en flaske i sengen vår kl. 05.30, sov han til kl. 09. (Men var stuptrøtt igjen kl. 11.30, så no sover han igjen)

Ellers har nett min mor reist hjem, og eg vet egentlig ikke helt hva vi skal finne på i dag. Det regner ute, så tips til kjekke inneaktiviteter mottas med takk;)

ha en god dag alle sammen!

Begge ungene sov for første gang hele natten, fra kl 18.45-05.10(wael)og Mina til 06.30.
Vi tok en tidøig middag idag,med fiskekaker,poteter og gulrøtter.. Spist masse alle 3 ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så herlig, og såå flink hun er! Jonathan har og begynt å øve seg, og er så stolt når han klarer å treffe munnen;)

haha, ja, samme her! Hun treffer som regel munnen, men er ikke alltid maten ennå er på skjea da :p annen hver gang sklir maten av ;)

Begge ungene sov for første gang hele natten, fra kl 18.45-05.10(wael)og Mina til 06.30.
Vi tok en tidøig middag idag,med fiskekaker,poteter og gulrøtter.. Spist masse alle 3 ;)

Så herlig med ei rolig natt. Wael er en skikkelig morgenfugl altså!:)

Er det lenge til mannen kommer forresten?

God morgen!

Vis vedlegget 31357
Vis vedlegget 31358

Ha en fin dag dere!

Fine og flinke Hermine :D:rolleyes:
Lykke til ;) skummelt med presentasjon:eek: heheh..

★Sender fra pipe-gjøken★

God dag:)
Jeg våknet av Emira kl halv 7 idag (hun måtte på do, og som vanlig så MÅ hun si ifra, selvom hun klarer seg selv så lenge hun bare må tisse) :P
Jeg ventet med å stå opp til Liana våkna, som var i 7 tiden;)

Har vært hos jordmor idag:) og handlet mat etter det. Også har jeg fått byttet om på sprinkelsengene, så må skal Liana sove på eget rom:eek::D:rolleyes::oops: Lillebror sin seng er gjort klar også :)

Nå skal jeg bare drikke opp kakaoen min, så skal jeg hente jentene mine i barnehagen, og hjem igjen å lage middag;):)

Nå ser rommet til trolljenta sånn ut
1379508325057.jpg
1379508269092.jpg

Og lillebror sin plass ser sånn ut :)
1379508338535.jpg
1379508347124.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Fine og flinke Hermine :D:rolleyes:
Lykke til ;) skummelt med presentasjon:eek: heheh..

★Sender fra pipe-gjøken★

ikke presentasjon, med prestasjon :p Altså at jeg ikke har gjort noe den siste måneden :P ;)
Har fått skribla ned noen notater på et ark, og vært endel timer på fb, så nå er det på tide å komme seg hjem igjen. Arbeidsdagene er lange og slitsomme som du ser :P ;)

Jeg våknet av Emira kl halv 7 idag (hun måtte på do, og som vanlig så MÅ hun si ifra, selvom hun klarer seg selv så lenge hun bare må tisse) :p

Har vært hos jordmor idag:) og handlet mat etter det. Også har jeg fått byttet om på sprinkelsengene, så må skal Liana sove på eget rom:eek::D:rolleyes::oops: Lillebror sin seng er gjort klar også :)

Nå skal jeg bare drikke opp kakaoen min, så skal jeg hente jentene mine i barnehagen, og hjem igjen å lage middag;):)

Vis vedlegget 31439
Vis vedlegget 31438

Vis vedlegget 31440
Vis vedlegget 31441

★Sender fra pipe-gjøken★

sååå koselig rom hun har fått! Kjempefint gulvteppe! :)

ooog så fin sengeplass til lillebror! :rolleyes: NÅ kan han bare komme :D

Jeg våknet av Emira kl halv 7 idag (hun måtte på do, og som vanlig så MÅ hun si ifra, selvom hun klarer seg selv så lenge hun bare må tisse) :P

Vis vedlegget 31439
Vis vedlegget 31438

Vis vedlegget 31440
Vis vedlegget 31441

★Sender fra pipe-gjøken★
Så koselige plasser de har :-)

Vis vedlegget 31439
Vis vedlegget 31438

Vis vedlegget 31440
Vis vedlegget 31441

★Sender fra pipe-gjøken★
Såfint dere har ordnet det:)
Kjempekoselig.....

Så du. Har ikke født ennå? Når er termin igjen?

Jeg våknet av Emira kl halv 7 idag (hun måtte på do, og som vanlig så MÅ hun si ifra, selvom hun klarer seg selv så lenge hun bare må tisse) :p

Vis vedlegget 31439
Vis vedlegget 31438

Vis vedlegget 31440
Vis vedlegget 31441

★Sender fra pipe-gjøken★

Nydelig:-)

Så herlig med ei rolig natt. Wael er en skikkelig morgenfugl altså!:)

Er det lenge til mannen kommer forresten?
Han venter på svar ang visum. De sa max 18 dager.12 dager siden han søkte... Lommer så fort han kan.. Hvis alt ordner seg vel og merke :)

Ja...desverre er han er morgenfugl..hehe det er ikke jeg ;)

Vis vedlegget 31439
Vis vedlegget 31438

Vis vedlegget 31440
Vis vedlegget 31441

★Sender fra pipe-gjøken★

Hvor har du kjøpt veggdekoren?:-)

ikke presentasjon, med prestasjon :p Altså at jeg ikke har gjort noe den siste måneden :P ;)
Har fått skribla ned noen notater på et ark, og vært endel timer på fb, så nå er det på tide å komme seg hjem igjen. Arbeidsdagene er lange og slitsomme som du ser :P ;)

Haha ops:rolleyes: øya mine leste visst feil.. hahah..
Ja uff, slitsomt med denne faceboka:eek::p:rolleyes: skal vel bli godt å komme hjem til snupp uansett tenker jeg;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

sååå koselig rom hun har fått! Kjempefint gulvteppe! :)

ooog så fin sengeplass til lillebror! :rolleyes: NÅ kan han bare komme :D

Hehe takk takk :D har vært et morsomt prosjekt da! :) ja jeg likte det teppet, er fra ikea;) også har jeg kjøpt ting som kan brukes til gutt og jente, tilfelle Liana og lillebror en dag skal dele rom :)

Hehe ja nå kan han nesten komme:D:p litt rart å kjøpe ting i "guttefarger", men morsomt:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp