Rastløse ben

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Åååååh jeg blir så lei meg jeg... For ørtende natten på rad våkner jeg med rastløse ben ca klokken to og klokken fem. Fysj! Er så slitsomt... Noen som har tips til hva som kan hjelpe?

Åååååh jeg blir så lei meg jeg... For ørtende natten på rad våkner jeg med rastløse ben ca klokken to og klokken fem. Fysj! Er så slitsomt... Noen som har tips til hva som kan hjelpe?
det er så grusomt! Hater rastløse ben! Magnesium hjalp meg også!

Mens du venter på at magnesiumet skal stige, så kan du prøve å knyte en ulltråd rundt anklen :)

❤25/2-13❤

Det hjelper på muskelsammentrekninger i leggen værtfall! Tenkte det, men leser nå rastløse ben.

Kan jo prøve :) Er et kjerrigråd værtfall ;)

❤25/2-13❤
ja,verd et forsøk i allefall! Skal prøve det neste gang! Klarer aldri å huske på piller og slikt! Helt håpløst når jeg skulle huske å ta jern hver dag etter fødselen :P bra jeg ikke trenger å tenke på p-piller i allefall! :P

Det er helt grusomt. Har det i perioder og veldig intenst:-/ på det værste setter jeg foten i kaldt vann.. Får mannen til å massere hardt etterpå.

Jeg bruker å stå opp og gå inn på vaskerommet, der har vi kaldt murgulv.. Det hjelper litt!

Back
Topp