Mindre symptomer...

Fru Fjoms

Flørter med forumet
8+3 i dag. Har siste uka plutselig fått mindre symptomer...føler meg rett og slett normal! :) og ikke gravid:( magesmertene/kvalmen jeg hardere borte. Fortsatt ømme bryster. Og fortsatt litt trøtt, men myyyye mindre enn tidligere... Noen som har opplevd lignende UTEN at det var MA? :p Har første kontroll på torsdag og tenkte høre om tidlig ul fordi jg er bekymra..men er så lenge til torsdag.

Da jeg hadde MA så forsvant ikke symptomene i det hele tatt. Veldig vanlig at symptomene varierer i styrke fra dag til dag, og heller ikke uvanlig at de blir mildere nå som du er såpass "langt" på vei. Håper det er det som er tilfelle i alle fall, og at alt står bra til med lille spire :)

Jeg sliter litt med det samme. Syns jeg har så lite symptomer nå at jeg lurer på om det bare har vært innbilning :oops:

Leser at mange har det slik, også jeg! :) Bortsett fra sporadiske symptomer her og der har jeg vært så og si symptomfri hele tiden. Noen dager har jeg rastløse ben og ømme bryster, andre dager ikke. Det er like normalt å være frisk og opplagt som å være kvalm, trett og elendig sa legen til meg.

Tror jeg hadde en slags stereo oppfattning at når jeg ble gravid skulle symptomene være så sterke og nesten lamme meg fullstendig de tre fire første månedene. Grudde meg skikkelig til det og bare ventet på at herligehtene skulle sette inn.. jaggu har jeg vært overrasket over hvor "smertefritt" det har gått, bortsett fra blødninger og en LV time p.g.a kramper.

Symptomene kommer og går enda hos meg og varirerer i styrke og mengder.
Men har p.g.a at jeg har følt så lite på kroppen at jeg var gravid vært på UL 2 ganger hehe, og sist gang fikk jeg se en liten dansende sel inni der og nydelig hjertelyd :)

Jeg har heller ingen symptomer dette svangerskapet. Enkelte dager er jeg litt trøttere enn vanlig, men det kan det jo være mange årsaker til :) Føler meg helt normal ellers.

Jeg gikk gjennom hele mitt forrige svangerskap uten noen symptomer i det hele tatt, og jordmor sa jeg var heldig!
Så alt er visst normalt :)

Takk for svar :D håper alt er bra for oss alle sammen :) føler imidlertid at der er mer urovekkende når symptomene plutselig forsvinner, sammenlignet med å ha lite symptomer hele tiden.. Uff jeg vet ikke! Håper jeg kan få tidlig ul:p

Jeg mistet alle symptomer i uke 9 med første. Ringte med panikk ned til føden, ja du leste riktig, FØDEN LIKSOM! hahaha.

Heldigvis avviste hun meg ikke og sa bare at det er helt vanlig å "miste" symptomer rundt de ukene. Noen må vente lengre, men mange slipper unna kvalmen og ømme puppene tidlig.

8+3 i dag. Har siste uka plutselig fått mindre symptomer...føler meg rett og slett normal! :) og ikke gravid:( magesmertene/kvalmen jeg hardere borte. Fortsatt ømme bryster. Og fortsatt litt trøtt, men myyyye mindre enn tidligere... Noen som har opplevd lignende UTEN at det var MA? :p Har første kontroll på torsdag og tenkte høre om tidlig ul fordi jg er bekymra..men er så lenge til torsdag.
Jeg hadde det helt likt. Symptomene forsvant når jeg gikk inn i uke 8, og ble da veldig bekymret! Men nå har alle symptomene kommet tilbake sterkere enn noen gang! Er 8+6 i dag. Skal likevel på tidlig ul på onsdag :)

Jeg er vel i uke 9+noe nå, og her har også symptomene begynt og gitt seg. Thank god! Sier jeg bare. Så lei av å være kvalm og dårlig nå, at det er på tide. Ser egentlig bare frem til bedre tider nå og gleder meg til jeg er i helt fin form igjen :)

Da jeg var 8+3, så var alle symptomer på retur, og siden jeg har mistet tidligere, så fikk jeg en tidlig ul en dag senere. Der var det ikke bare 1, men 2 bankende små hjerter. Så til tross for tvillinger, så har symptomene gått tilbake - kraftig! Nå er jeg 10 uker og føler meg alt annet enn gravid. Har ikke ømme bryster, er ikke kvalm lengre, fryser ikke... ingenting. Blør jo heller ikke, og har sett hjertene slå, så tenker at da er det bare sånn med meg da. :) Er jo greit nok, men man blir jo så bekymret.
Det du opplever er nok like normalt som det å ha symptomer lengre. Jeg leste at et symptom på tvillinger er at alle symptomer er sterkere.... ja i teorien! :)

Jeg har også minimalt med symptomer.
Jeg blir ganske fort trøtt på kveldene, og mulig det er pga graviditeten, men kan jo være fordi det er mye å gjøre på jobb også...
Prøver å tenke at alt sikkert er fint med den lille.

Jeg var kvalm og uvel i to uker fra uke 7, men så plutselig var jeg helt fri for symptomer.
det varte i en uke, så kom kvalmen tilbake igjen... Jeg er nå i uke 10. Håper det snart slipper :)

Da jeg var 8+3, så var alle symptomer på retur, og siden jeg har mistet tidligere, så fikk jeg en tidlig ul en dag senere. Der var det ikke bare 1, men 2 bankende små hjerter. Så til tross for tvillinger, så har symptomene gått tilbake - kraftig! Nå er jeg 10 uker og føler meg alt annet enn gravid. Har ikke ømme bryster, er ikke kvalm lengre, fryser ikke... ingenting. Blør jo heller ikke, og har sett hjertene slå, så tenker at da er det bare sånn med meg da. :) Er jo greit nok, men man blir jo så bekymret.
Det du opplever er nok like normalt som det å ha symptomer lengre. Jeg leste at et symptom på tvillinger er at alle symptomer er sterkere.... ja i teorien! :)
Så fantastisk gøy med tvillinger!! Håper du får fortsette å være heldig med formen hele svangerskapet da! Veldig beroligende å høre at symptomer kan avta selv for en som bærer tvillinger;)

Takk for alle beroligende svar. I dag har jeg kjent så sinnsykt godt etter at jeg har funnet ut at jeg har jo litt symptomer likevel :p brystene, oppblåst, trøtt, må tisse hele tiden.. Er bare litt mindre kvalm og da føler man seg så uendelig mye piggere! :) Kanskje er d bare sånn at man venner seg til ting også, f eks å tisse hele tiden, så man tenker liksom ikke over det lenger..

Back
Topp