intime råd..... :)

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
jeg trenger råd..noen som vet om en god krem en kan smøre på etter intimbarbering? jeg sliter noe så voldsomt med kløe at jeg holder på å klikke...nå har jeg latt hårene gro, for å se om det hjelper, men det gjør jo ikke det! våkner på natten og klør.. har begynt å sove naken for å få litt luft, og det hjelper. men en kjølende krem hadde vært noe!!

Vokse det bort! Tar lang tid før d vokser ut og mye tynnere hår som vokser ut.

På kondomeriet har de gele mab smører på etter barbering. Er mot kløe og røde nupper. Det svir me en gang men går fort over ig funker mot problemet:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På kondomeriet har de gele mab smører på etter barbering. Er mot kløe og røde nupper. Det svir me en gang men går fort over ig funker mot problemet:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Den funket absolutt ikke på meg, da jeg brukte den for noen få år siden :(

Jeg får mindre utslett om jeg barberer meg daglig enn om jeg lar det vokse mer mellom hver gang ;) har prøvd forskjellige kremer uten mye hell..

Jeg barberer alltid i dusjen med myyye vann. Får aldri problemer da. Men viktig at barberbladet er relativt nytt da :p

jeg trenger råd..noen som vet om en god krem en kan smøre på etter intimbarbering? jeg sliter noe så voldsomt med kløe at jeg holder på å klikke...nå har jeg latt hårene gro, for å se om det hjelper, men det gjør jo ikke det! våkner på natten og klør.. har begynt å sove naken for å få litt luft, og det hjelper. men en kjølende krem hadde vært noe!!
Unnskyld hvis æ e for direkte, men har du undersøkt om det tilfeldigvis kan være andre årsaka til kløen? Tnke siden det klør uansett. Sopp feks?

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Barberer i dusjen jeg:) bruker den asan intim barbering:) funker bra:)

Unnskyld hvis æ e for direkte, men har du undersøkt om det tilfeldigvis kan være andre årsaka til kløen? Tnke siden det klør uansett. Sopp feks?

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

hehe, ja, jeg er sykepleier og har ganske god oversikt! ;) er nok hårene som vokser ut, i tillegg til noe generell sart hud!

Den funket absolutt ikke på meg, da jeg brukte den for noen få år siden :(

det var jo kjedli :( men alt funker jo ikk på alle, man må jo finen det produkte som passer til seg selv.... hadde jo vært lett om alle kunne brukt samme produktene og fått like god resultat :D

Sniker fra mars... :) Viktig å bruke barberskum hver gang... :) Ellers (vet det høres ekkelt ut) kan faktisk kaldpresset olivenolje roe ned huden... :P

Vårt mirakel kommer mars 2014

Siden dere allerede snakker litt om det intimeområdet, så har jeg et spørsmål (unskyld om dere synns det er ekkelt)!

men noen ganger av og til, så er det bittelitt "slim" i utfloden, f.eks når man tørker seg... Minner om slik slim man får et par dager etter EL, slik "halveis-inntørket" slim, minner om slik "gugge-slim" som een barneleke....

Noen andre som har opplevd dette?

jeg husker ikke om jeg har opplevd slikt i de forrige graviditetene mine, eneste slimet jeg husker dra det, er slimproppen, men dette. Ikke likt som da den gikk :-P hehe (slimproppen var som en klump)

Siden dere allerede snakker litt om det intimeområdet, så har jeg et spørsmål (unskyld om dere synns det er ekkelt)!

men noen ganger av og til, så er det bittelitt "slim" i utfloden, f.eks når man tørker seg... Minner om slik slim man får et par dager etter EL, slik "halveis-inntørket" slim, minner om slik "gugge-slim" som een barneleke....

Noen andre som har opplevd dette?

jeg husker ikke om jeg har opplevd slikt i de forrige graviditetene mine, eneste slimet jeg husker dra det, er slimproppen, men dette. Ikke likt som da den gikk :p hehe (slimproppen var som en klump)
Samme her, har lest at det er vanlig :)

tror ikke jeg satset på braziliansk.. måtte slutte å vokse leggene for jeg fikk bare inngrodde hår selv med peeling.. ble ikke noe fint.. halvt år siden jeg sluttet og enda sliter jeg med hudormer med hår i flere kruseduller inni der.. ser så stygt ut (sier bare det er knott og myggstikk da) intimen blir barbert, med rikelig vann og ny høvel, får jeg problemer blir det litt canesten eller aloe vera alt ettersom (har fysiskt tungt yrke så svetter en del og er ofte litt fuktig så vanskelig å holde soppen helt borte..)

Back
Topp