Juni 2013 har en SKJULT gruppe! Klikk for å se om du kan søke om medlemskap!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Status
Stengt for ytterligere svar.
J

Janet

Guest
Hei damer :)
Juni 2013 har en skjult/hemmelig gruppe som kun aktive brukere kan se og delta i.​
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:​
- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 300 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må skrive minimum 20 innlegg pr. mnd innenfor den Skjulte gruppen for å fortsatt ha tilgang. Ved inaktivitet/mindre aktivitet enn spesifisert kan/vil tilgangen bli fjernet.

Hvis du oppfyller disse kravene MÅ du kontakte tilgangsansvarlig LilleBurugla pr. pm for godkjennelse til å få tilgang til gruppen, deretter - følg stegene nedenfor.
Søknader om å få tilgang uten at man har snakket med tilgangsansvarlig blir slettet.​
Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.​
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:​
1-png.9031
2-png.9032
Det ligger en egen topptråd inne på den skjulte gruppen som viser hvem som er medlem.​
OBS. Det kan ta noe tid før du får tilgang etter du har bedt om tilgang. Den første moderatoren som ser du har bedt om tilgang vil enten gi deg tilgang eller sende deg pm som forteller at du ikke oppfyller kriteriene.​
Hvis du får tilgang vil du opp en ekstra gruppe ovenfor terminforumet i lag med gruppene "lukket rom", "våre bilder" og "våre dagbøker".​
Hvis du ikke får opp den skjulte gruppen på appen, prøv å logge av og på igjen. Hvis du enda ikke finner den, send Forumansvarlig Janet en pm.​

Jeg vil veldig gjerne ha tilgang til skjult, kan jeg få det?

Hei Bethina93

Du må ta kontakt med tilgangsansvarlig, LilleBurugla, så sjekker hun opp om du oppfyller kriteriene.
Du får tak i henne her :)

Du sender henne en PM.

Hei Bethina93

Du må ta kontakt med tilgangsansvarlig, LilleBurugla, så sjekker hun opp om du oppfyller kriteriene.
Du får tak i henne her :)

Du sender henne en PM.

Hei Moderator Marthe! :p D er jeg som har bedt dem skrive i denne tråden og også sende meg en pm. Slik at jeg har litt bedre oversikt. Håper d er OK.

Hei Moderator Marthe! :p D er jeg som har bedt dem skrive i denne tråden og også sende meg en pm. Slik at jeg har litt bedre oversikt. Håper d er OK.

Ja det er helt ok. :D

Jeg visste ikke det :)

Men da ser du alt som havner her da?:)

Heija,sånn, nå tror jeg at jeg har skrevet der jeg skal skrive;)

Ønsker tilgang, har sendt pm(tror jeg, startet en samtale hvertfall :P)

Nå har jeg ihvertfall runda 300 ;-))))

Sent from my iPhone using BV Forum

Har jeg mulighet til å få tilgang igjen? Gikk i dvale en stund men er gsndke aktiv nå:)

♡Malin♡14.06.2013♡

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp