Tissing!

Fru Ugle

Glad i forumet
Flere som sliter med at de må tisse hele tiden? Her er det ikke SÅ ille på dagen, men på kvelden er det helt vilt! Etter at jeg har lagt med må jeg gjerne opp og tisse hvert 10.-15. minutt, gjerne 5-6 ganger før jeg sovner, og så en 3-4 ganger i løpet av natta. Samme hvis jeg legger med på sofaen etter skolen for å ta en liten dupp før jeg hente junior i barnehagen, skikkelig tissetrengt hvert 10.minutt omtrent! Får ikke sovet mye da nei! Prøver å la være å drikke så mye om ettermiddagen og kvelden, men så er jeg selvsagt kjempetørst om kvelden også da!! Kan ikke huske at det var så ille med førstemann, i hvert fall ikke før babyen var så stor at han presset på blæra :P

Ja, jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å gå på do. Har vært værre de siste dagene.

Nei, tisser ikke noe mer enn vanlig!

Tisser en del, men det gjorde jeg før også... Men kanskje litt mer nå, både dag og natt.
Hadde utslag på leukocytter og blod ved siste legekontroll, så må testes for symptomløs UVI nå!

Tisser mye for tida jeg og, det er vel fordi den glatte muskulaturen i blære blir slappere. Det skal visst bedre seg etterhvert som livmora kommer høyere:) så da får vi ei lita pause inntil babyen blir så stor at den presser på blæra uansett:p

Mye tissing her og. Ikke mye som kommer ut heller, men får skikkelig trykk mot blæra bare det samler seg litt urin...

er vel i fasen hvor livmora snart ska poppe opp av bekkenet så tror det bedrer seg snart! håper hvertfall det for er mye tissing på kveldstid her også! måtte lyge på meg en uvi den uka vi hadde familie på besøk så de ikke skulle få misstanke :P

Tisser egentlig ikke så veldig ofte, men eneste forskjellen fra normalen er at jeg våkner tidlig på morgenen, å må veldig tisse. Må så mye at det nesten gjør vondt :p.. Var sånn forrige gang også :p

Går på toalettet som normalt egentlig. Eneste forskjell er at jeg i løpet av natten må på toalettet 1 gang.Det er noe jeg aldri har gjort før :)

Jeg har hatt en "tisseperiode" men føler det har roet seg litt nå.. Derimot må jeg somregel opp 1 gang om natten..

Alltid hatt liten blære. Men nå er den fortsatt liten, men om kvelden/natten så virker den nesten ikke eksisterende. .. gjør ikke annent enn å tisse. :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Blir en del turer på dø ja, spesielt om natta:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Tisset hyppig i uke 5. Nå er jeg så sinnsykt tørst og drikker masse vann = masse tissing!

Tisser myye mer. Men har uvi, fikk stikkende smerter og hadde utslag på testene så går på antibiotika. Men mer tissing kan jo også være helt normalt:)

Tenker ikke så mye over det på dagtid lenger, men må fortsatt opp 2 ganger på natt. Også blir jeg så sinnsykt tørr i munnen på natta, så jeg kan ikke la være å drikke noe på kveld/natt heller :(

Jeg har ikke merket så mye til det enda.. Holder ikke så lenge som jeg gjorde før jeg ble gravid, men er ikke så veldig ofte likevel. Husker det blir verre mot slutten :-p

Back
Topp