Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min herlige jente som liker søledammerVis vedlegget 30360
Får feilmelding på bildet ditt, vil du prøve å laste det opp en gang til ?
Hvor finner jeg konkurransereglene, info om når avstemmingen kommer, når vinneren kåres osv? Hadde det vært en idè å ha det med i denne tråden? ( Og fremtidige ukestråder? Så har vi all info på topp hele tiden?)
Det syns jeg er en god ideVet igrunnen ikke så altfor mye info om denne konkurransen jeg heller, annet enn at jeg vant den forrige, og fikk bestemme tema denne gangen
Men jeg kan sende en forespørsel om dette til moderator
![]()
Der var vel en avstemming forrige uke hvor vinneren ble kåret søndag? Eller er det bare å like bildene som telles som stemmer?Er ikke så mye regler i en sånn her konkurranse. Man deler bildet sitt, så stemmes det og når det er stemt frem en vinner må den som vinner bestemme tema for neste uke![]()
Har spurt moderator Sølvi som dro i gang konkurransen om hun lager avstemming eller om det er vinneren som må gjøre det.Der var vel en avstemming forrige uke hvor vinneren ble kåret søndag? Eller er det bare å like bildene som telles som stemmer?
Var det jeg regnet medHeisann, vært litt travel her i helga!
Egentlig så er dette en uformell konkurranse blant oss på forumet. Reglene er veldig enkle
Slik det er tenkt:
1. Vinner av ukas bilde legger ut nytt tema på mandager.
2. Bildekonkurransen varer frem til fredag
3. Den som har laget temaet har ansvar for å legge ut avstemming
4. Avstemmingen avsluttes søndag, og ny vinner annonseres.
Slik går da ukene
Jeg kan lage avstemming nå, siden dette var litt uklart, så får denne ukeskonkurransen gå til fredag 27. 09
![]()