Ukas bildekonkurranse- uke 37

Gøy i regnvær :-D

ImageUploadedByBV Forum1378829857.549089.jpg

2012-07-27 19.19.56 copy.jpg

Badenymfen min da hun enda fikk plass i utslagsvasken ;D

Vakre Glomma
1378923120314.jpg

Termin 20. februar 2014

427561_10151382922370523_1925979983_n.jpg

IMG_0981.JPG

Tatt av meg under solnedgang og man ser utover til Aker Brygge i Oslo :)

Og jeg har jobbet med bildet i photoshop, da jeg har vært hobbyfotograf i mange år. Både digitalt og analogt (gammel film og fremkalling selv) :)

Hvor finner jeg konkurransereglene, info om når avstemmingen kommer, når vinneren kåres osv? Hadde det vært en idè å ha det med i denne tråden? ( Og fremtidige ukestråder? Så har vi all info på topp hele tiden?)

Hvor finner jeg konkurransereglene, info om når avstemmingen kommer, når vinneren kåres osv? Hadde det vært en idè å ha det med i denne tråden? ( Og fremtidige ukestråder? Så har vi all info på topp hele tiden?)

Det syns jeg er en god ide :) Vet igrunnen ikke så altfor mye info om denne konkurransen jeg heller, annet enn at jeg vant den forrige, og fikk bestemme tema denne gangen :) Men jeg kan sende en forespørsel om dette til moderator :)

Er ikke så mye regler i en sånn her konkurranse. Man deler bildet sitt, så stemmes det og når det er stemt frem en vinner må den som vinner bestemme tema for neste uke :)

Er ikke så mye regler i en sånn her konkurranse. Man deler bildet sitt, så stemmes det og når det er stemt frem en vinner må den som vinner bestemme tema for neste uke :)
Der var vel en avstemming forrige uke hvor vinneren ble kåret søndag? Eller er det bare å like bildene som telles som stemmer?

Der var vel en avstemming forrige uke hvor vinneren ble kåret søndag? Eller er det bare å like bildene som telles som stemmer?
Har spurt moderator Sølvi som dro i gang konkurransen om hun lager avstemming eller om det er vinneren som må gjøre det.

Heisann, vært litt travel her i helga!
Egentlig så er dette en uformell konkurranse blant oss på forumet. Reglene er veldig enkle :)

Slik det er tenkt:
1. Vinner av ukas bilde legger ut nytt tema på mandager.
2. Bildekonkurransen varer frem til fredag
3. Den som har laget temaet har ansvar for å legge ut avstemming
4. Avstemmingen avsluttes søndag, og ny vinner annonseres.

Slik går da ukene :)
Jeg kan lage avstemming nå, siden dette var litt uklart :), så får denne ukeskonkurransen gå til fredag 27. 09 :)

Heisann, vært litt travel her i helga!
Egentlig så er dette en uformell konkurranse blant oss på forumet. Reglene er veldig enkle :)

Slik det er tenkt:
1. Vinner av ukas bilde legger ut nytt tema på mandager.
2. Bildekonkurransen varer frem til fredag
3. Den som har laget temaet har ansvar for å legge ut avstemming
4. Avstemmingen avsluttes søndag, og ny vinner annonseres.

Slik går da ukene :)
Jeg kan lage avstemming nå, siden dette var litt uklart :), så får denne ukeskonkurransen gå til fredag 27. 09 :)
Var det jeg regnet med:)

Back
Topp