Bruker45an
Flørter med forumet
Hei. Hva gjør jeg når jeg selv er syk-forkjøla. Og har kanskje fått brystbetennelse Da det er ømt rundt brystet og jeg har litt feber. Mine 2 større barn har vert lett forkjøla med litt hes stemme og rennende nese. Nå har lille nurket på 4 uker også blitt forkjøla. Og jeg selv er det. Men hvor farlig er det for et spedbarn og bli litt forkjøla? Og bør jeg holde meg unna? Skal jo amme. Så kan bli litt vanskelig. Allmenntilstanden hennes er normal tror jeg. HuN sover, spiser og båser. Og er litt våken på dagen. Men vi kan høre at hun er ganske tett innimellom og tror kanskje hun kjenner ubehag i halsen. hun spiser godt. Men liker ik at hun har vert forkjøla så lenge og det høres så fælt ut. Men det er sikkert verre enn det høres ut. for virker ik som det plager henne så mye.
Hva gjør jeg? Har løftet hodeende på senga, saltvannsdråper og morsmelk i nesa. Det letter litt men forkjølelse forsvinner ik av dette. Litt lei nå.
Hva gjør jeg? Har løftet hodeende på senga, saltvannsdråper og morsmelk i nesa. Det letter litt men forkjølelse forsvinner ik av dette. Litt lei nå.