Jobber som lærer. Dette skoleåret har jeg en elev som er veldig voldelig av seg. Han blir kjempesint og klarer ikke fortelle hva som er galt. Istedet tyr han til vold. Han slår og sparker, kaster stoler og ellers alt hva han kommer over. Merker at jeg anspenner meg myyyye på jobben for tiden. Føler jeg alltid må være på vakt. Han har enda ikke hatt antydning til å slå meg, men han har slått medelever rett framfor meg uten at jeg har klart å avverge det. Han har slått og sparket dama på SFO etter skoletid. Årsaken til at hun fikk spark og slag var at en medelev hadde sagt at det han bygde i sandkassa var teit, så for å beskytte hadde hun måtte holde eleven nede.
Jeg er alene i klasserommet som oftest, bortsett fra 4 timer i uka da en annen lærer har spes.ped. med en annen elev i klassen. + en dag i uka når samme elev har assistent. Så jeg bruker fryktelig mye energi på å holde denne sinnataggen under oppsikt til enhver tid og er selvsagt livredd for at når han først slår meg så kommer slaget til å komme i magen. Ville fosteret tatt skade av et slikt slag? Går og bekymrer meg for det hele dagen og føler at jeg ikke får gjort jobben min skikkelig pga det..
Jeg er alene i klasserommet som oftest, bortsett fra 4 timer i uka da en annen lærer har spes.ped. med en annen elev i klassen. + en dag i uka når samme elev har assistent. Så jeg bruker fryktelig mye energi på å holde denne sinnataggen under oppsikt til enhver tid og er selvsagt livredd for at når han først slår meg så kommer slaget til å komme i magen. Ville fosteret tatt skade av et slikt slag? Går og bekymrer meg for det hele dagen og føler at jeg ikke får gjort jobben min skikkelig pga det..