Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring legen! Jeg har blødd i fire uker, of har blitt tatt alvorlig hver gang jeg har tatt kontakt. Vært på to UL, og skal på den tredje på mandag.Oppdaget netopp veldig mørk brun/nesten rød kraftig utflod. Minnet om tidlig mensen nesten... Ble veldig redd! Hva gjør jeg?
8 uker og 3 dager, forsvant litt i natt, men kom tilbake nå. tykt og veldig mørkt . Beklager alle detaljne mine, men er veldig begkymret så veldig kjekt å høre andres erfaringer.Det var slik det begynte med meg da jeg mistet i mai, men alle er ikke like og det er ikke sikkert det går den veien for deg , hvor langt er du på vei ?
Er jo på denne tiden jeg skulle hatt mensen, gjerne det har noe med det å gjøre? er jo ikke mengder, men nok!Hmm... jeg hadde det i starten (da jeg skulle hatt menstruasjon+1 uke), men det var bare gammelt blod som hadde gjort seg klar eller noe. Men har du mye burde du ringe legen ja![]()
Føler virkelig med deg8 uker og 3 dager, forsvant litt i natt, men kom tilbake nå. tykt og veldig mørkt . Beklager alle detaljne mine, men er veldig begkymret så veldig kjekt å høre andres erfaringer.
Håper selvsagt alt går bra, å har hørt flere plasser at det kan være normalt?
Føler meg helt fin ellers, har hatt litt ekstra energi oppi all trøttheten i det siste og!
har hatt litt kramper i magen, akuratt som menssmerter, men det er vist og normalt!
Er jo bra å være positivLegen min sa også at dersom det ikke var friskt blod, var det ikke farlig. Men har en optimistlege uten sidestykker, så ikke alltid godt å vite med han, tenker alltid på det positive han![]()