Hurra - jordslagfjerner!

-tralletroll-

Flørter med forumet
Vi har vært så heldige at vi arvet en god sovevogn av min bror, men den var dessverre helt full av jordslag! Prøvde selvfølgelig først og vaske vekk på vanlig måte, men det var fortsatt like ille... Etter litt søking på nettet kjøpte jeg Shipshape jordslagfjerner på Jernia (229,-), og etter en times tid arbeid med dynking og gnikking ble det helt borte!! Ville bare tipse videre, for syns det var så bra at det faktisk fungerte! :-D

Vi brukte den på trekket til vogna storebror hadde i bhg, genialt.

Åh, så kjekt å vite:)
Tok du før og etter bilder eller?

❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤

Åh, så kjekt å vite:)
Tok du før og etter bilder eller?

❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤

Biiiilder !!!!!!!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde så innmari tenkt til å ta bilder - tenkte på det heeeele tiden, helt til jeg glemte det og satte igang uten... :smiley-ashamed008
Men var svarte prikker overalt; noen mindre, men de fleste ganske store. Nå er det ingen igjen og trekket ser helt nytt ut :D

I tillegg gikk jeg over understellet, som var ganske nedrusta, med svint (stålull). Og vips! - "ny" vogn! Elsker når ting faktisk funker! :p

Takk for tips...
Kanskje den tar på regntøy som har hengt våte i barnehagen...
Jeg kastet de jeg:(

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Takk for tips...
Kanskje den tar på regntøy som har hengt våte i barnehagen...
Jeg kastet de jeg:(

Aner ikke hvordan det blir med regntøy, men hvis alternativet er å kaste det, så er det jo alltids verdt å prøve! Men da kan du jo prøve neste gang :-)

Aner ikke hvordan det blir med regntøy, men hvis alternativet er å kaste det, så er det jo alltids verdt å prøve! Men da kan du jo prøve neste gang :-)
Ja skal prøves:)

Back
Topp