Får dere/forventer dere gave fra mannen?

Dette var interessant å høre om ;) jeg har aldri forventet noen fysiske gaver fra mannen min i anledning fødsel. Men har mange ganger tenkt at han burde få en gave fra meg ;) de 2 første gangene var jeg i litt bedre form.Mens denne gangen(6.august) var jeg dårlig både under svangerskapet og er det enda Pga keisersnitt. Så han har jammen stått for mye her hjemme. Jeg har ik lov til å gjøre diverse husarbeid på 6 uker. Ikke kan jeg bære bilstom eller vogn. Så han er hjemme og hjelper med de 3 barna og husarbeid;) for meg er det gave nok ;)
syns dessuten hAn har vert så flink at HAN burde få en gave.
Det skal også sies at jeg fikk en overraskelse av mann og barn da jeg kom hjem med vesla fra klinikken. De hadde laget noe godt fra en oppskriftsbok som vi spiste da jeg kom hjem. Det var en veldig spesiell gave for løgn siden den var hjemmelaget ;)

*for MEG ikke for løgn:p

Jeg tenker at jeg får den aller beste gaven man kan få jeg :-) Hadde ikke fått lillegutt uten mannen ;-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Jeg fikk blomster og klær da jeg fikk eldste, jada faren hans hadde vært og kjøpt nytt undertøy til meg ;) Når jeg fikk minste hadde broren vært ute og kjøpt klær til broren sin som han hadde valgt ut, var mer enn nok det :)

Hahaha om jeg hadde fått en gave fra mannen så tror jeg at jeg hadde besvimt!
Jeg pleier ikke å få noe særlig bursdagsgave engang.. hvis jeg er heldig så får jeg bursdagsgave og julegave i ett og jeg har bursdag i begynnelsen av september bare så det er sagt! :P

Jeg fikk gave fra bf :) En sølvring med diamant, med navn og fødselsdatoen til lillegutt ♥ Hadde ikke forventa å få noe..så ble veldig overrasket og rørt :D

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Fikk ingen gave sist, og forventer ikke å få noe nå heller. Men jeg synes at det å få en fin familie er nok, og jeg elsker mannen min veldig mye selvom jeg ikke får gave :-)

Jeg har ikke født enda,men fikk ny bil av han her om dagen :-) så kan ikke akkurat si jeg forventer noe mer :-)

Jeg har ikke født enda,men fikk ny bil av han her om dagen :) så kan ikke akkurat si jeg forventer noe mer :)

Forrige gang kom min kjære hjem med en BMW cab noen dager etter fødselen- og prøvde liksom å si at den var til meg;) Jeg fikk en gave, et armbånd med tre hjerter (et for hvert barn), fra Camilla Pihl for David Andersen. synes det var utrolig koselig!

Verken jeg eller kjæresten min var klar over at det finnes en tradisjon med å gi mamma fødselsgave, var en venninne som fortalte oss det da hun hadde blitt litt skuffa over å ikke ha fått det. Så jeg forventa ikke noe. Men så kom han på morgenen etter fødselsnatta med et nydelig diamantsmykke, skal si jeg ble overraska :)

Back
Topp