Alle som skal ha tvillinger :)

H27

Gravid for første gang
Januarhula 2014
Sjekk ut en dokumentar på FEM kl 21.30 i kveld. Vet ikke så mye om den, men ser fin ut :D

Så den... ojojoj... følelser ble satt i sving. Krysser fingrene for ukompliserte tvillingsvangerskap for oss her med friske små som blir der inne så lenge de kan!

Ja, jeg oppdaget at den var litt i det meste laget, ble så rørt selv :( :)

Jeg sa strengt til guttane at de måtte vokse fint og jevnt i takt og holde seg inne til det er klart til at de skal ut! :)

Jeg sa strengt til guttane at de måtte vokse fint og jevnt i takt og holde seg inne til det er klart til at de skal ut! :)
Sa jeg til min lillegutt også, selv om han er alene der inne;) Har litt godt av sånne dokumentarer merker jeg, setter ting litt i perspektiv. Det er søren meg ikke en selvfølge at alt skal gå bra bestandig, må være takknemlig for hver dag :)

Sa jeg til min lillegutt også, selv om han er alene der inne;) Har litt godt av sånne dokumentarer merker jeg, setter ting litt i perspektiv. Det er søren meg ikke en selvfølge at alt skal gå bra bestandig, må være takknemlig for hver dag :)

Ja.. syns det er greit å vite at ting kan skje.. :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Så den... ojojoj... følelser ble satt i sving. Krysser fingrene for ukompliserte tvillingsvangerskap for oss her med friske små som blir der inne så lenge de kan!

Tenkte på dere som venter tvillinger her inne da jeg så den. At det kunne bli sterk kost. Jeg er iallefall mye mer emosjonell nå enn ellers når jeg føler noe gjelder meg.
Bra at det som oftest går bra!

Back
Topp