Vellykket UL

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
På UL i dag fikk vi se et bankende hjerte!! Det var ikke en selvfølge etter tre uker med blødninger. For to uker siden var det for lite til å se noe liv, så ble veldig glad i dag :) skal tilbake igjen om to uker mtp blødningene.

Termin ble satt til 16.04, og er dermed 6+5 i dag. Ukene fram til 8+2 (som jeg trodde jeg var) blir lange :p

På UL i dag fikk vi se et bankende hjerte!! Det var ikke en selvfølge etter tre uker med blødninger. For to uker siden var det for lite til å se noe liv, så ble veldig glad i dag :) skal tilbake igjen om to uker mtp blødningene.

Termin ble satt til 16.04, og er dermed 6+5 i dag. Ukene fram til 8+2 (som jeg trodde jeg var) blir lange :p

Så bra :-) hipp hurra!

Alltid kjedelig å bli satt tilbake.. :-/

Så flott da :D Plutselig er du tilbake der du trodd du var ;)

Så utrolig bra =) passer termin med mens og eggløsning da? Alltid kjedelig å bli satt tilbake. Men viktigst alt er bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra! Dumt å blir satt tilbake, men som sagt over meg så er det viktigste at alt er bra! :)

Så utrolig bra =) passer termin med mens og eggløsning da? Alltid kjedelig å bli satt tilbake. Men viktigst alt er bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Passer ikke med menstermin nei, heller ikke når jeg testet positivt. Kan umulig ha skjedd noen annen gang heller, siden vi kun hadde sex to dager da og har ikke hatt det siden :p aner ikke når eggløsning var.

Testet positivt 26.juli, og var da 3+6 ifølge menstermin. Mens ULtermin ville jeg da testet positivt i uke 2...? Det er vel Ikke mulig!?

Er mange egg som går i dvale før de utvikler seg visstnok.. De vokser i rypp og napp..
Rart alt som skal klaffe og som skal skje.. (Dette har jeg ikke bevis på, men har lest det har skjedd med mange at de blir satt tilbake mye i begynnelsen)

Er mange egg som går i dvale før de utvikler seg visstnok.. De vokser i rypp og napp..
Rart alt som skal klaffe og som skal skje.. (Dette har jeg ikke bevis på, men har lest det har skjedd med mange at de blir satt tilbake mye i begynnelsen)
Hørte om et jeg også, men har ikke hørt noe om det av lege. Skal prøve å huske det når jeg skal på kontroll i uke 12 :)

Var til legen i dag og ble sittet frem etter å ha vært på UL. Legen sa at når man er på UL så tidlig så er det veldig usikkert. Så kan godt hende du er lengre i forhold til mens termin :-)

Var til legen i dag og ble sittet frem etter å ha vært på UL. Legen sa at når man er på UL så tidlig så er det veldig usikkert. Så kan godt hende du er lengre i forhold til mens termin :-)
Jeg skjønner ikke helt hva du mener?

De to ultralydene jeg har vært på har stemt veldig godt overens, utviklingen har vært presis.

Hipp hipp ! :D

Back
Topp