Når ringe??

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
når bør man ringe føden??? Har hatt tak fra ca kvart over 9 med alt fra 2-5 min mellomrom.. Men de er ikke veldig vonde synes jeg...

Ring å hør :) mye som spiller inn på når en skal ringe ;)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*Har vært sønnfødt20.12/11*
* Sladrer med Lillemirakel *

Bare å ringe.
Det gjorde jeg når der var slik, syntes ikke di var å vonde. Men Frøkna kom ikke så lenge etterpå :)

De stoppet opp igjen etter 3 timer :-( Ikke helt bra i magen i dag, litt vondter i mage og rygg. Så håper det tar seg ordentlig opp snart... Er veeeldig klar for å få ut lille mannen nå...

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Oh ikke godt å vite dette her :( Hadde selv rier hvert 7 minutt i natt fra kl 03.00 til 10.00 og nå er det stopp :( Er på på overtid

De stoppet opp igjen etter 3 timer :-( Ikke helt bra i magen i dag, litt vondter i mage og rygg. Så håper det tar seg ordentlig opp snart... Er veeeldig klar for å få ut lille mannen nå...

Nååh? Hvordan går det?:)

Har å hatt vondt i ryggen i hele dag .. i tillegg kjennes det ut som noe presser nedi der (litt usikker på om jeg har hatt noe i magen eller om det er buksene som strammer) kjenner nå att smertene tidvis øker litt i inntensitet men magen føles ikke stram.... er 1 uke på overtid

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Nååh? Hvordan går det?:)

Her har alt dabbet av. Sitter kun igjen med skikkelig diare mage :-( skal inn på sykehuset klokka 1 til samtale. Så kommer til å be dem om å sjekke og røske. Nå er jeg faktisk LEI av å gå gravid :-P

Her har alt dabbet av. Sitter kun igjen med skikkelig diare mage :-( skal inn på sykehuset klokka 1 til samtale. Så kommer til å be dem om å sjekke og røske. Nå er jeg faktisk LEI av å gå gravid :-P

Får håpe de røsker det i gang!! :) lykke til!

Takk:-) sitter og venter nå! Et skitnervøs:-P

Det går så bra :)
Jeg velger å prøve å knipe igjen til onsdag i hvert fall, men håper ikke du gjør det ;) hehe Lykke til :)

Ja d gikk veldig bra :-) har blitt strekkt fra halv cm til ca 3 :-) så nå får vi håpe riene kommer snart :-D

Back
Topp