Tips og inspirasjon til barnedåp/navnefest:)

Nå er det bare 5 bordkort igjen:D Skal bake sukkerbunden og sjokoladekaken i helga og fryse ned. Blir enklere å dele, fylle og pynte de på lørdag kveld, når de er litt fryst:D
Så det gjenstår ikke så mye egentlig;)
Har du heklet noe av det du skal ha på bordet? Venter så spent på et bilde;)
Nå ser jeg at du har skreve:) er så i ammetåke for tiden:o ja det har jeg:) ImageUploadedByBV Forum1377200474.749203.jpg
Men skal ha rosa band på de også to rosa stjerner som henger ned fra sløyfa, ene med navn og andre med dato:)

❤To prinsesser❤
2007❤2013

Hvordan kaker skal dere ha?

❤To prinsesser❤
2007❤2013
Vi har bestilt hovedkaka fra ei som heter Helene. Søk på det lille bakeriet så finner du henne;)
Her er en dåpskake som hun har laget:
ImageUploadedByBV Forum1377203140.942569.jpg
(Kan legge ut bilde av våres etter dåpen på søndag)
Ellers så blir det pavlova, rund sjokoladekake med bringebærmouss fyll, ostekake, kringle, cupcakes, bløtkake som er formet og pynter som det norske flagg og opp ned kake:)

Vi har bestilt hovedkaka fra ei som heter Helene. Søk på det lille bakeriet så finner du henne;)
Her er en dåpskake som hun har laget:
Vis vedlegget 27410
(Kan legge ut bilde av våres etter dåpen på søndag)
Ellers så blir det pavlova, rund sjokoladekake med bringebærmouss fyll, ostekake, kringle, cupcakes, bløtkake som er formet og pynter som det norske flagg og opp ned kake:)
Så fin!:)
De kakene som er bestemt er:
-ostekake
-ostekakebunn med krem og frukt
-mint kake
-brownies
-pavlova
-dåpskaka

Så fin!:)
De kakene som er bestemt er:
-ostekake
-ostekakebunn med krem og frukt
-mint kake
-brownies
-pavlova
-dåpskaka
Mmm.. Får vann i munnen av alt kakepratet:) Gleder meg til kakespising på søndag. Første søtsaker siden lille ble født:)

Åj så flink du har vært!:o
Tja. Det startet med at jeg ville være flink (la på meg 27kg under svangerskapet, har igjen 3:) ), men så begynte lille å slite med magen og da har jeg ikke turt å spise noe med melk i, kullsyre eller ting med krydder på/i :p

Hvordan lager dere Pavlova ?? Syns det ser såå godt ut, men har ikke lagd eller smakt enda:/

Hvordan lager dere Pavlova ?? Syns det ser såå godt ut, men har ikke lagd eller smakt enda:/
Gå inn på Tine.no så finner du en veldig god oppskrift der:) den ligger under festkaker:) eneste som er veeeldig viktig å huske på er at eggene er romtemperete. Det gjelder egentlig det meste av baking;)

Det er verdens beste kake!! namnam! Anbefales!

Back
Topp