Slimpropp

FerskMamma

Forelsket i forumet
Er den alltid enten m blodspor eller misfarging? Kom store klomper/strimler m klart slim idag - 1uke til termin - og lurte på om d kan være slimproppen? Har kun hatt gjevn utflod før. Hadde vært overlykkelig for et modningstegn nå :-)

Termin 26. August 2013

Min hadde noen få striper i seg, men var mest blankt slim.. Den m på morgenen før lille kom ut ;) akkurat ei uke før terminen min;)

Var bare blankt slim hos meg. Kom 2dager før fødsel.

Ingen tvil nå :p den har kommer i 3 omganger iløp av dagen... Begynner å gå opp for meg at fødselen nærmer seg nå.. :-/ :-) :-| :-D

Termin 26. August 2013

Åååå heldiggris!! Så kjekt, spennende! Lykke te :)

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*
Har hart kraftige sammentrekninger som kjennes ut som kraftige mensensmerter i hele natt.. Kommer ca hvert 7. Minutt og varer i ca 45sek.. Blir ingen søvn :p ikke hatt noen form for smerter tidligere før inatt.. Venter og håper bare at det tar seg opp... Liiiitt redd (førstegangs) men veldig spent!

Termin 26. August 2013

Har hart kraftige sammentrekninger som kjennes ut som kraftige mensensmerter i hele natt.. Kommer ca hvert 7. Minutt og varer i ca 45sek.. Blir ingen søvn :p ikke hatt noen form for smerter tidligere før inatt.. Venter og håper bare at det tar seg opp... Liiiitt redd (førstegangs) men veldig spent!

Termin 26. August 2013

Ikke vær redd, du har ingenting å grua deg for ;) Godt du ikke har hatt alt for smerter tidligare inatt ;)
Som sagt LTKKE TE VIDERE, håpe det blir baby ut av det og ikke falsk alarm :)

Back
Topp