Isbiter <3 og mat...

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Jeg er allerede hekta på isbiter så her hjemme går altså jeg og den kommende storesøsteren å knasker isbiter til den store gullmedaljen. Fikk også anskaffet en isbit MASKIN i går Hurra den skal komme godt med fremover.
Lager isbiter på 10 min :D hipp hipp hurra jeg føler meg som et barn på julaften :P haha

Ellers sliter jeg veldig med å spise fortiden lite som frister og om jeg får i meg noe er det veldig lite. så jeg blir ikke mett, men trykker jeg mer i meg blir jeg sååå kvalm :S

Hvordan er det med dere andre?

Kjenner veldig godt til den å ikkje finne mat som frister og kvalmen som kjem når eg et :-/ satse på at det går over :-) ikkje fått dilla på noke enda , når eg gjekk med eldste så måtte eg ha ananas og kindermaxi :-)

jeg kan spise hva som helst, men har ikke fått dilla på noe. Men skulle ønske jeg hadde det:P

Kvalm og uggen. Sist svangerskap hjalp det å spise om jeg en sjelden gang ble kvalm, nå er jeg uggen hele tiden og når jeg spiser blir jeg kvalm. Kjedelig! Vanskelig å finne noe å spise, og går ned i vekt. Håper det blir bedre neste trimester. Merkelig at svangerskap kan være så ulike...

Jeg hørte nettopp om noen koppet du kan fryse. Etter å ha ligget i frysa i 1-2 t kan du ta saft eller brus oppi så blir det til slush! Den skal jeg kjøpe ;)
Elsker isbiter, men er litt greit å ikke plage live av samboer med isbit tygging ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dattera mi på 5 år elsker de slush-koppene :-) Jeg har ikke dilla på noe og kjenner bare at matlysten er litt økt! I 1. svangerskap hadde jeg dille på prinsessekake (bollekake med vaniljekrem). Spiste det i store mengder hver dag og etter svangerskapet klarer jeg ikke smake på den :laughing002

Har ingen ting jeg er hekta på ennå, finner ingen mat som smaker eller frister. føler alt smaker rart!
Men vann og banan er høyt på lista for tiden.
Når det kommer til spekemat osv, vet dere om det går fint hvis det er varmet? ( som på pizza ? )

Har ingen ting jeg er hekta på ennå, finner ingen mat som smaker eller frister. føler alt smaker rart!
Men vann og banan er høyt på lista for tiden.
Når det kommer til spekemat osv, vet dere om det går fint hvis det er varmet? ( som på pizza ? )
Så lenge det er varmebehandlet, så går det fint :) jeg fikk så innmari lyst på småpølser her en dag, så jeg stekte de i panna, men det smakte svidd sau! Ikke å anbefale! Mens spekeskinke vet jeg flere steker og spiser istedenfor bacon :)

:) Høres ikke dumt ut, spekemat er jo det eneste som faktisk frister :) Skal holde meg unna vidd sau

Haha... så bra at det er isbiter da. og ikke sukkertøy ;)

Jeg blir sulten veldig fort, og mett med en gang når jeg spiser. Prøver å drikke litt vann innimellom for å døyve sulten :p

Back
Topp