Flere som griner?

Blomkarse

Glad i forumet
*MIA*
Februarlykke 2022❄️
Jeg vet jo at det er vanlig med hormonsvingninger i graviditeten, men ærlig talt nå er det helt ekstremt. Jeg føler meg ikke nedstemt generelt, men jeg er så fryktelig lettrørt og ALT går inn på meg. Får tårer i øynene så mange ganger om dagen at jeg ikke har tall på det---Tenker særlig på guttene jeg har og hvordan de skal takle å dele mamma med en til osv. Griner fordi en kollega brakk beinet, fordi jeg ikke visste hva jeg skulle lage til middag og generelt av barn som synger, ler og ja. you name it! I tillegg griner jeg hvis jeg blir sint, f.eks på jobb;) Og jeg er bare 4+2!!! Flere som har vært sånn så tidlig? Leser at det skal komme rundt uke 6-8...

Føler med deg! Hormonene mine er helt på bærtur.. Gråter, skriker, kjefter og står i hele dagen lang.. Nesten aldri normal jo :P

Jeg vet jo at det er vanlig med hormonsvingninger i graviditeten, men ærlig talt nå er det helt ekstremt. Jeg føler meg ikke nedstemt generelt, men jeg er så fryktelig lettrørt og ALT går inn på meg. Får tårer i øynene så mange ganger om dagen at jeg ikke har tall på det---Tenker særlig på guttene jeg har og hvordan de skal takle å dele mamma med en til osv. Griner fordi en kollega brakk beinet, fordi jeg ikke visste hva jeg skulle lage til middag og generelt av barn som synger, ler og ja. you name it! I tillegg griner jeg hvis jeg blir sint, f.eks på jobb;) Og jeg er bare 4+2!!! Flere som har vært sånn så tidlig? Leser at det skal komme rundt uke 6-8...
Forrige gang rundt gråt jeg før positiv test til og med... Av alt! Spesielt av matlaging, jeg syns jo alt smakte rart og trodde jeg hadde gjort noe feil! Hehe. Det ga seg heldig etter et par tre uker ;)

Takk! godt å høre at jeg ikke er alene:) og at du lilly_lane opplevde at det gikk over! Blir nesten litt rørt hehe;)

Hehe;) jeg har d sånn òg,kjempeslitsomt.begynner å gi seg nå tror jeg,er 8 uker i dag.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Er ikke i uvanlig. Jeg gråter sjelden, men på fredag holdt jeg på å begynne fordi mannen min på tull hev noen mais i maten min :-/ jeg ville ikke ha det :-p han avverget krisen med å bytte maten sin med hans :-)

Kan absolutt si at det er sånn her også ;) Skjønte at jeg var gravid i uke 3 da jeg plutselig ble helt forandra i humøret...

Har til og med humørsvingninger i drømmene! Drømmer så mye rart for tida :-P

Ikke så ille ennå. Bare en gang i bilen jeg kjente gråten presse på pga at det var en fin sang på radioen.

Var verre sist gang. Da stortuta jeg hele veien hjem fra matbutikken fordi kassadama var så høflig og sa "ha en fin dag da" da jeg skulle gå. Piiiinlig! :oops:

haha jenter, dette ser jeg levende for meg, både mais og matlaging og rørende kassadame. Husker forresten fra sist at jeg ble veldig hormonell mot slutten.. Mer hissig og mer på gråten. Mye gøy i vente for både meg og pappaen altså;)

Jeg skulle forklare noen om noe karuseller, så kjente jeg klumpen i halsen. Wtf tenkte jeg da :p

Haha, ja, her er jeg generelt mer følsom etter jeg fikk nr en og to, og når jeg da atpåtil er gravid, så tar det helt av. Jeg kan gråte av reklamer på tv liksom!

Jaa! :p Når jeg kommer over noe morsomt ler jeg så mye at jeg går over til å grine :p eller når jeg tenker over noe som plager meg tenker jeg sånn på det at det blir helt grusomt og får klump i halsen, men er bevisst på at det ikke er så gale som jeg skal ha det til så går videre uten å lage noe oppstyr :p

Back
Topp