• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Litt sein lørdagstråd:-D

Ja.stakkars liten :'( Nå sover han. Gråt masse med en gang,men roet seg etter ti minutter. Og har ikke merket noe siden. Takk og lov. Også var det mye grpting hos tannlegen,men kun fordi han ikke ville gape ;-) Håper han slipper tanntrekking :-)

Sent from my GT-I9300

Godt du ikke har merket noe mer!:) tenkte det kansje kunne være vondt å spise osv? Jeg knuste den ene fortanna mi i masse små biter når jeg var mindre, men det var ikke melketann, så fikk støpt på en ny :P

Ja håper det, OG at han ikke får noe skrekk for tannlege pga dette!

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha. Så på bildene fra stranden idag...
Ser ut som Mina drar en Hitler ; Zieg Heil! Uff overtrøtt og sliten jeg haha
Sent from my GT-I9300

Hahahah får ikke håpe hun mente å dra en Hitler :P hahah

★Sender fra pipe-gjøken★

Se på meg, jeg står!!! :D
0E924ED1-D8BA-4D0C-88C2-5E73951A97F6-4560-000004BEA82F589F_zps4a9c8a19.jpg

Nå var det jammen meg like før han tok sitt første skritt :) :o

Å så flink:D også så tøff der han står å tygger på mini-mennesker :P som en liten kjempe :P:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Har ikke fått lest gjennom alle innleggene (er på jobb) men tenkte no å gi en lyd fra meg i det minste;)

Her våkna småen kl. 05.45 som vanlig, men tydelig trøtt, så han halvsov en halvtime til. Problemet med at han ligger på vårt rom, er jo at på morningen våkner han av den minste lyd. Så akkurat når eg tror han har sovnet igjen, og eg tenker at eg trygt kan snu meg i sengen (har dundyne, og den lager jo litt lyd..) - så våkner han igjen:( Skal bli godt å få han på eget rom etterhvert!

Ellers gikk formiddagen i det samme, lek og lekeplassen:) Var en tur å handla gave til gutten til en venninne som blir 1 år i dag, og så jobb, kor eg altså sitter no ;)

God kveld til alle:)

Ja kjenner til dette med at dem våkner fort på morgenen:confused: her knirker gulvet veldig på soverommet, hvertfall når det er kaldt.. og snuppa våkner med engang jeg må på do :P

Ha en fin lørdagskveld:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe takk:) syns jeg måtte ordne en til Liana også, siden jeg har brodert både strømpe og kalender til Emira :) så kan Liana få kalender neste år :p

Disse har jeg laget til Emira da:) så skal jeg legge ut resultatet av Liana sin når den er ferdig;)
Vis vedlegget 26622
Vis vedlegget 26623

★Sender fra pipe-gjøken★

Så UTROLIG flink du er:D De var knallfiiine<3

Ja det skal være sikkert! Jeg sier jo ryggen til Emira, men bekken til andre, men hun fanger opp det jeg sier forde :p

★Sender fra pipe-gjøken★

haha, fort gjort;):p

Tullprat!:p hehe syns du er kjempe flink! Ikke alle som orker å gjøre så mye når man er syk;)

Hehe kan tenke meg du gleder deg:D jeg gleder meg til lørdagsgodtet vårt/mitt:p sjokolade, ostepop og brus! (Hørtes ut som barne-snop:p) hahaha..

★Sender fra pipe-gjøken★

Hørtes kjempegodt ut:D Barnegodteri er ofte det beste, da;)

Haha. Så på bildene fra stranden idag...
Ser ut som Mina drar en Hitler ; Zieg Heil! Uff overtrøtt og sliten jeg haha
Sent from my GT-I9300

hahah, akkurat sånn gjør Emmeth også når han sier hei:D

Ja, kjempefin gjeng! =) har fått gruppe for å gjøre gruppeoppgave også, som vi allerede må i gang med :p
Og så har vi to individuelle arbeidskrav i september :eek:
Har først nå fått bestilt bøker, så jeg må vente med å få lest til de kommer, men jeg er veldig klar!

Så bra du er fit for fight;):D
Innstilling er alfa omega;) Så bra dere trives sammen. Moro med gruppeoppgave:D Håper du får bøkene snart;)

Tusen takk :D er jo litt stolt da, for har ingen erfaring før disse ;) men så at det var ikke så vanskelig når man har bilde å gå etter :)

★Sender fra pipe-gjøken★

De var knallfine:) Synes du er kjempeflink:) Har lyst til og prøve meg;) Hvor bestiller du de henn?:)

Har ikke fått lest gjennom alle innleggene (er på jobb) men tenkte no å gi en lyd fra meg i det minste;)

Her våkna småen kl. 05.45 som vanlig, men tydelig trøtt, så han halvsov en halvtime til. Problemet med at han ligger på vårt rom, er jo at på morningen våkner han av den minste lyd. Så akkurat når eg tror han har sovnet igjen, og eg tenker at eg trygt kan snu meg i sengen (har dundyne, og den lager jo litt lyd..) - så våkner han igjen:( Skal bli godt å få han på eget rom etterhvert!

Ellers gikk formiddagen i det samme, lek og lekeplassen:) Var en tur å handla gave til gutten til en venninne som blir 1 år i dag, og så jobb, kor eg altså sitter no ;)

God kveld til alle:)

Haff, kjenner meg så godt igjen:(
Emmeth sover på eget rom, meeen trappa fra andreetasjen og ned til stua knirker så sykt, så han våkner når vi går ned på morran, og Neline våkner ofte mellom 5-6:O Heldigvis, så sovner han som oftes igjen:)

Se på meg, jeg står!!! :D
0E924ED1-D8BA-4D0C-88C2-5E73951A97F6-4560-000004BEA82F589F_zps4a9c8a19.jpg

Nå var det jammen meg like før han tok sitt første skritt :) :eek:

Åååh, så på godingen:D<3Herremin, snart går han rundt:D;) Han er sååå skjønn<3

Hahah godt det ikke bare er jeg som syns det :p sånt har bestandig vært kos hos meg:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Liker ofte selv og kjøpe barnagodteri;) Sitter sammen med unga og knasker gomp og jeg;):D hahah

Å så flink:D også så tøff der han står å tygger på mini-mennesker :p som en liten kjempe :p:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★
Haha ja, Duploen egner seg best til å gnage på :p

Så bra du er fit for fight;):D
Innstilling er alfa omega;) Så bra dere trives sammen. Moro med gruppeoppgave:D Håper du får bøkene snart;)
Ja det håper jeg og, for vi har mye å gjøre :p
Men det er jo eeegentlig et kvart studie fordelt på et helt år, så arbeidsmengden er ikke så ekstremt høy, men det var så rett på :p

Han gleder seg masse til å treffe Emmeth! :D Håper dere blir friske og orker besøk da :D

Jeg gleder meg masse jeg også, håper og tror vi er friske til da:D Nå har vi vært dårlige i flere dager allerede! Maks uflaks om vi fortsatt er syke til da!

Jeg gleder meg masse jeg også, håper og tror vi er friske til da:D Nå har vi vært dårlige i flere dager allerede! Maks uflaks om vi fortsatt er syke til da!
Ja det er sant :D Vi kjøper uansett togbillett samme dag eller dagen før, så ser vi an =) Du gir bare beskjed om dere ikke orker!

Back
Topp