Har så lyst på salami

mamma2be89

Betatt av forumet
Har så sykt lyst på salami :p å hjelper ikke på når det går reklame for verdens beste salami hele dagen på tv :p hehe. Jeg får bare holde ut å vente :)

Termin Januar/Februar 2014 ♥
 
Jeg vil ha brie og camambert! Og roastbeef! Og serranoskinke!
 
Jeg også. Er ikke så glad i så mye forskjellig pålegg, og salami er favoritten. I tillegg til all reklamen, så sitter sambo å trøkker i seg salami rett som det er :angry1 Dusten tenker ikke på meg
 
Jeg har spist gilde , den favorittsalami...Det var null problem sa min jordmor!:)
 
Ut å kjøpe salami etterpå.. Lurer på om man kan kjøpe roastbeef og slenge i fryseren et par dager? :) har såååå lyst på brødskiver med roastbeef og sprøstekt løk :-D
 
Jeg vil ha brie og camambert! Og roastbeef! Og serranoskinke!

Brien fra den blinde ku kan du spise! Spurte produsenten, og all osten de lager er kun av pasteurisert melk!
Serranoskinke er kjempe godt stekt! Da kan vi spise den :)
 
roast biff kan kjøpes som stek og stekes i ovnen, så skjæres opp til påleg, smaker bedre en det ferdi pålegge:)
har lyst på fenalår og tørrfisk jeg da hehe.....
 
Jeg har så lyst på serranoskinke jeg. Så jeg har funnet ut att det skal jeg ha på barsel:) Og spekepølser. Er så glad i det.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Har så sykt lyst på salami :p å hjelper ikke på når det går reklame for verdens beste salami hele dagen på tv :p hehe. Jeg får bare holde ut å vente :)

Termin Januar/Februar 2014 ♥

Jeg må innrømme at jeg har spist det nå jeg, jeg altså... Spekeskinke også! Norsk, vel å merke.. Tror det har gått helt fint..
 
Skal til jordmor på mandag så får høre med hu då :) men tørrfisk, er det noe fare å spise? Jeg har spise det senest i dag :p har ikke tenkt over at det er noe farlig, men er kanskje det :-/ soden det ikke er varmebehandlet.

Termin Januar/Februar 2014 ♥
 
Gilde Favorittsalami :love7
 
Ups - skal man ikke spise Salami ?

Jeg har hatt dilla på go' og mager salami, så det var vært en del av det på brødskivene mine. Ikke tatt skade av det.....
 
Har fått en bok fra legen som myndighetene har laget (huser ikke om det var Mattilsynet eller hvem) men hun sa at det som ikke stod der kunne trygt spises !! Man skulle ikke Google for der var det så mange rare svar å finne ;-) i boken står ikke Salami så idet kan man spise !! man skal ikke spise innsatsen av krabber men kan spise klør noe jeg har gjort masse :) har ikke dere andre fått denne boken ???
 
Jeg vil ha brie og camambert! Og roastbeef! Og serranoskinke!


Til min store lykke oppdaget jeg i ferien at veldig mange Brie'er er laget av pasteurisert melk, så kjør på!!! Jeg følte meg nesten snytt da jeg oppdaget det... Mmmm! Kos deg:)
 
Har fått en bok fra legen som myndighetene har laget (huser ikke om det var Mattilsynet eller hvem) men hun sa at det som ikke stod der kunne trygt spises !! Man skulle ikke Google for der var det så mange rare svar å finne ;-) i boken står ikke Salami så idet kan man spise !! man skal ikke spise innsatsen av krabber men kan spise klør noe jeg har gjort masse :) har ikke dere andre fått denne boken ???
Nei. Men det står spekemat? Og salami er spekemat
 
Det er spekemat... og det har jo skjedd at mennesker er blitt syke av å spise det. Husker ikke helt, men mener at det var noen år siden en del ble syke av et eller annet pålegg ala salami. MEN FY, SÅ JEG HAR LYST PÅ SALAMI! Jeg som aldri spiser det til vanlig. Har hatt lyst på i 19 uker nå...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp