along babyklær

Her er mitt hekleteppe som jeg akkurat nå endelig ble ferdig med!
Mobilkameraet mitt er ikke akkurat det beste på å få helt riktig farger, den lys limegrønne ser jo gul ut. Men dere får et inntrykk hvertfall :) Oppskriften er fra Sandnes garn, finnes feks i temaheftet "det første året", det er heklet i alpakkagarn. Jeg har aldri heklet før, så dette tok tid, men ble heldigvis endelig ferdig nå før terminen min 2.september - hurra :)
2013-08-12 09.12.06.jpg
 
Her er mitt hekleteppe som jeg akkurat nå endelig ble ferdig med!
Mobilkameraet mitt er ikke akkurat det beste på å få helt riktig farger, den lys limegrønne ser jo gul ut. Men dere får et inntrykk hvertfall :) Oppskriften er fra Sandnes garn, finnes feks i temaheftet "det første året", det er heklet i alpakkagarn. Jeg har aldri heklet før, så dette tok tid, men ble heldigvis endelig ferdig nå før terminen min 2.september - hurra :)
Vis vedlegget 26153
fy søren for et flott teppe.!
 
Synes forresten dette er en knallmorsom idé og jeg er allerede spent og nysgjerrig på hva septemberoppgaven blir :) Supert tiltak!! :gen014
 
Jeg blir gjerne med. Har en liten en på 3uker,så spent på hvor mye tid jeg får til egne prosjekter framover. Har allerede laga teppe til han. Beige med hjerter i hullstrikk i kashmir/alpakka
 
Er det slik at vi skal legge ut bilde her? Og evt når? :) ikke vært med på sånt før..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er det slik at vi skal legge ut bilde her? Og evt når? :) ikke vært med på sånt før..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du kan legge inn bilder når som helst å vi kan diskutere å prate mens vi holder på.men iallefall bilder av ferdige prosjekter er viktig at vi legger inn:)
 
Jeg er med! Holder på å strikke et hjerteteppe til vogn, men har også planer om et quiltet veggteppe til babyrommet :) Får se hva som blir ferdig først...
 
fy søren så kjapp du er med pinnene :D
Takk :)


Synes det går tregt selv da, å så kjedelig :p


Men det blir et par omganger nå og da mellom husarbeidet.

Uvant og strikke med tykke pinner og tynt garn etter noen uker med strikking av sitteunderlag som skal toves :p
 
fy søren så kjapp du er med pinnene :D
Takk :)


Synes det går tregt selv da, å så kjedelig :p


Men det blir et par omganger nå og da mellom husarbeidet.

Uvant og strikke med tykke pinner og tynt garn etter noen uker med strikking av sitteunderlag som skal toves :p
 
begynner å nærme meg ferdig med babyteppe jeg holder på med, ikke så mye igjen. Det tar bare litt tid når en har en del andre ting som skal bli unnagjort i løpet av en dag, er sikkert ikke den eneste som har det slikt.
 
Back
Topp