Da var det gjort

Spennende om det skjer noe snart da
Her er ikke fødebaggen pakket, men jeg har skrevet en liste over hva som skal i :P

Har dere pakket til mannen også? Jeg spurte han igår om jeg skulle pakke ned noe for han, men fikk til svar at det kom han uansett til å rekke før vi dro... Nå blir han uansett kun én natt på barselhotellet med meg for det koster 1000kr (!) døgnet for far å overnatte der på SUS... :(

Har dere pakket til mannen også? Jeg spurte han igår om jeg skulle pakke ned noe for han, men fikk til svar at det kom han uansett til å rekke før vi dro... Nå blir han uansett kun én natt på barselhotellet med meg for det koster 1000kr (!) døgnet for far å overnatte der på SUS... :(
Her har vi ikke pakket til mannen siden han uansett må hjem. Men kommer av erfaring til å ta med en tskjorte til han. Den han hadde ble litt grisete etter at han klipte navlesnoren:p

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Han får pakke selv, kjenner jeg han rett blir det kastet et par plagg i en sekk før vi drar, har bare født etter igangsetting før så har ikke noe erfaring med hastverk :p

Jeg og, har holdt på med fødebaggen i disse dager (har termin to dager etter deg). Greit å være klar, så slipper man å glemme noe den dagen man må reise :) har lenge trodd at jeg skulle føde før tiden, men nå vet jeg ikke lenger. Det virker som om hun har god tid, så fødebaggen blir nok stående å støve ned noen uker...

Han får pakke selv, kjenner jeg han rett blir det kastet et par plagg i en sekk før vi drar, har bare født etter igangsetting før så har ikke noe erfaring med hastverk :p
Samme her. Tror ikke han skjønner at han kanskje ikke får så god tid som han tror. Dessuten er han ikke så strukturert så han kommer garantert til å glemme både tannbørste og sokker.. :p

Back
Topp