Ryggsmerter

Zaya

Glad i forumet
Andre som har vondt nederst i korsryggen? Kom som lyn fra himmelen i går kveld og det var ikm dato. Vet ikke om det er fordi jeg vanligvis skullle hatt mensen eller om det er bekkenet jeg kjenner allerede.. kjennes ut som noen har sparka meg nederst i ryggen. Hadde bekkenløsning sist men kjente det da ikke før tidligst uke 12

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde det i to dager forrige uke. Men jeg konkluderte med at det var fordi jeg hadde vasket vinduer og sikkert stått litt skeivt :) håper det går over ;)

Jeg har hatt det gjennom alle svangerskapene :/ Men pleier å bli kvitt det ca 2 uker etter fødsel :P

Ikke rart jeg har så vondt i ryggen... hadde urinveisinfeksjon så nå blir det antibiotika i 7 dager. Syntes det var litt tidlig med bekkenløsning som var så vond

Ikke rart jeg har så vondt i ryggen... hadde urinveisinfeksjon så nå blir det antibiotika i 7 dager. Syntes det var litt tidlig med bekkenløsning som var så vond

Oj! Bra du fant ut av det! :) Håper du slipper unna bekkenløsning :)

Oi da, bra du fant ut av det! God bedring :)

Back
Topp