treff for oss i Stavanger og omeng :)

Siigmitz

mom2be
Januarlykke 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
vi skal møtes noen jenter neste torsdag altså den 27.juni ii stavanger! gi beskjed om du vil være med :D
 
Kjekt hvis flere vil være med oss :D vi skal møtes på formiddagen :)
 
Hei hei,jeg bor i Stavanger, har lyst å treffe andre her i Stavanger området. Hva tid på dagen skal dere møtes?
 
Jeg kommer til stavanger kl 12, de to andre som er med skal treffes litt tidligere.
Veldig kjekt at du vil være med :)
 
Ville gjerne vært med men jeg er på jobb til klokka tre.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg kommer med båt i fra Tau, så tror vi ble enige om at de kom ned på kaien kl 12 og møtte meg ;)
 
Nytt treff mandag 12. August klokken 11.00. treffes på Waynes Coffe den som ligger på Arkaden i Stavanger Sentrum:)
håper mange har mulighet for å bli med :D
 
er på ferie da :)
ellers ville jeg nok vurdert det :)
 
Kan vi ikke møtes enten på ettermiddagen eller i helga?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
blir nok siste treff som blir så tidlig på dagen. er ikke jeg som har satt opp tid og dato. jeg bare bringer informasjonen videre til alle dere ;)
 
Jeg ville gjerne blitt med, men er på jobb da :( Er med neste gang! Har dere barn fra før?
 
Dette er første min så hadde vært kjekkt å truffet andre som ikke har barn og dere som har barn fra før. Litt skummelt synes jeg når jeg aldri har vært gjennom det før.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
er min første :D
 
Off følte meg plutselig gammel her hehe... vi venter vårt tredje barn :) jeg er gift og blir 27 år!
 
Jeg er 32 år og gift og venter min første. Scary


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Off følte meg plutselig gammel her hehe... vi venter vårt tredje barn :) jeg er gift og blir 27 år!

Hehe. Da er jeg også gammel :p Jeg blir 28 år om noen dager, er gift og vi venter også vårt tredje barn :)
Hvor gamle er dine barn forresten?
 
Hehe. Da er jeg også gammel :p Jeg blir 28 år om noen dager, er gift og vi venter også vårt tredje barn :)
Hvor gamle er dine barn forresten?

Han eldste er fem år og hun yngste blir fire nå i november :) Så sånn aldersmessig passer det kjempe fint med en liten til nå!
 
Back
Topp