Tenk når * inspirert

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Alle skal begynne å ta på magene våre, å kommentere de.. både kjente og ukjente.
stoppet opp ei når jeg gikk på senteret sist, spurte når jeg hadde termin også tok hun på magen min å sa.. ikke så stor som datteren mi sin..

Eller.. så liten mage du har, sikker på at du har termin i april og ikke i mai..
eller ikke rart de flytte terminen din fra 30 mars til 10 april, så liten mage som du har.

husker jeg hatet det sist..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

DET kommer jeg IKKE til å like! Gjør fremmede folk sånt??

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Det gjør de allerede her, bestevenninner da. Gjør meg ingenting at fremmede tar på den heller. Alle kommenterte at det måtte være 2 inni der og at jeg var så stor. Gjorde meg ingenting det heller.

Taster fra mobilen
Ja æsj.. mange mange mange..

Taster fra mobilen

Gjett om!! Tenker å lage meg en skjorte med teksten TAFSEFRI SONE, evt SPØR FØR DU KLAPPER :p tristeste jeg visste var folk som kommenterte min lille mage. For meg var jo magen enorm, og jeg ble oppriktig trist hver gang folk påpekte at magen var liten. Spent på hvordan magen blir denne gangen :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Altså, helt alvorlig, er gravidmagen min liksom allemannseie?! Jeg kommer aldri verden til å klare å holde kjeft hvis fremmede begynner å stikke nesa si i noe de ikke har noe med :P

Gjett om!! Tenker å lage meg en skjorte med teksten TAFSEFRI SONE, evt SPØR FØR DU KLAPPER :p tristeste jeg visste var folk som kommenterte min lille mage. For meg var jo magen enorm, og jeg ble oppriktig trist hver gang folk påpekte at magen var liten. Spent på hvordan magen blir denne gangen :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Min var også veldig liten, helt til den eksploderte 4 uker før termin. jeg hadde over 2 liter fostervann..

INGEN andre enn mannen og guttungen som kommer til å få ta på magen her, da blir jeg sint! Husker fra sist at det var en del som prøvde seg, men fikk de fra det. Og hvis noen kommenterer hvor stor magen er så kommer jeg til å si "takk i lilemåte", så skjønner de kanskje hvor upassende det er.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Fikk høre at jeg var så liten, at jeg umulig kunne være høygravid med førstemann.
Med nr2 var jeg større.. Håper jeg får skikkelig kul, det er så fiint;)

Termin 20/21 februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone

Husker jeg gråt på slutten av svangerskapet fordi jeg følte alle så på magen min i stedet for i øynene når jeg traff dem.... Hormonell, ja, men da var jeg mektig lei!

Hatet når folk tok meg på magen! Skjønner ikke at enkelte tar seg den friheten:-/

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Jeg liker ikke å bli tatt på av andre enn mine aller nærmeste (jeg er sånn somtrekker meg unna når folk skal klemme :p ) så tror ikke jeg kommer til å sette pris på om folk bare tar på magen uten å spørre om lov først!

16.02.14 <3

Intimsonen min er noe jeg vokter, så nei, her er det få som får ta på, og de som får, har vett til å spørre først.

Og jeg fikk den motsatte! "er du sikker på at det bare er en? WOW!" osv :p
Lo godt da :p

INGEN andre enn mannen og guttungen som kommer til å få ta på magen her, da blir jeg sint! Husker fra sist at det var en del som prøvde seg, men fikk de fra det. Og hvis noen kommenterer hvor stor magen er så kommer jeg til å si "takk i lilemåte", så skjønner de kanskje hvor upassende det er.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
Håper ikke du sier det til folk som gir et kompliment "så stor og fin mage du har fått!"

Folk gjør sånt ja! Jobbet i resepsjon på hotell forrige gang, og dere ville blitt overrasket over hvor mange fullstendig fremmede som klappet på meg, kommenterte og spurte intime spørsmål ("skal du føde vaginalt?" DA døde jeg litt over folk...)

Jeg syns det er koselig når folk tar på magen min, og kommenterer. :)

Gruer meg til folk begynner å ta. Nå er det mannen, mamma og svigermor som tar. Egentlig kun ok at mannen tar, og datteren min. Har bare ikke hjerte til å si ifra til mamma og svigermor om at jeg hater det. De vet det egentlig, spesielt mamma. Har sagt det mange ganger etter at jeg fikk første at jeg mislikte det.

Back
Topp