Stikking i livmoren ... ?

BokTyven

Gammel bruker i ny forkledning! =)
*MIA*
VIP
(mest for å få opp antall innlegg til hemmelig forum)

Men er det noen som har hatt stikkinger i livmoren? Når dere går?

Jeg har hatt det i hele dag og er nesten, jo, nei, jo, faktisk, veldig redd for å miste :/

Får ul 6+4.. Er det for tidlig å se liv da? :/ hehe

Er helt vanlig med stikkinger :D

Har hatt det nesten i hele dag, men regner med det er helt normalt, så bekymrer meg ikke :)

hadde i går og fårstår ikke greia med hemmelig forum.. er det for å stenge ute noen?

Her og, bytter fra høyre til venstre (mest venstre) sist var det bare
på høyre side!

dør om det er tvillinger ;)

hadde i går og fårstår ikke greia med hemmelig forum.. er det for å stenge ute noen?

Nei :) For at ikke gudene og enhver skal kunne lese hva som blir skrevet.. :) Lettere å åpne seg mer da :)

Er noen krav selvfølgelig for å være medlem, men det er ikke strenge krav.. Er også en mulighet til å slippe såkalte "troll".. :)

Her og, bytter fra høyre til venstre (mest venstre) sist var det bare
på høyre side!

dør om det er tvillinger ;)

Ja, samme her igrunn.. Med stikkingene.. Kan ikke huske å ha kjent det før, men.. Man glemmer vel?! :P

Nei :) For at ikke gudene og enhver skal kunne lese hva som blir skrevet.. :) Lettere å åpne seg mer da :)

Er noen krav selvfølgelig for å være medlem, men det er ikke strenge krav.. Er også en mulighet til å slippe såkalte "troll".. :)
neinei.. troll kommer inn uansett.. de har jo 30000 innlegg på copy-paste ifrå troll.doc sitt..
jo kanskje jeg forstår det litt bedre, har "alltid" brukt forum for å spør alle og enhver om det jeg lurer på..
Men blir man heeelt beskyttet? det tviler jeg på.. har funnet gammelt ræl av meg selv på google på et diskusjonsforum fra kanskje 10år siden.. ikke akkurat stolt over hva jeg leste der..
Mye nytt man skal sette seg inn i.. var ikke sånn for 5år siden.. har vært lenge "offline" hehe

neinei.. troll kommer inn uansett.. de har jo 30000 innlegg på copy-paste ifrå troll.doc sitt..
jo kanskje jeg forstår det litt bedre, har "alltid" brukt forum for å spør alle og enhver om det jeg lurer på..
Men blir man heeelt beskyttet? det tviler jeg på.. har funnet gammelt ræl av meg selv på google på et diskusjonsforum fra kanskje 10år siden.. ikke akkurat stolt over hva jeg leste der..
Mye nytt man skal sette seg inn i.. var ikke sånn for 5år siden.. har vært lenge "offline" hehe

Ja, altså, jeg tror nok at det blir god nok beskyttet mtp at det er et nettforum :) hehe..
Mange termingrupper før oss har det, og der er det umulig å finne frem til det forumet =) Blir ihvertfall bedre enn nå :)

Back
Topp