Noe spesielt som dere har fått kick på i graviditeten?

Lindus77

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har blitt helt hektet på nøtter, tørket frukt, grønnsaker, har lagt om kostholdet mitt til det mye sunnere enn det har vært helt automatisk :D Frister overhodet ikke med brus eller snop lenger, så lenge det varer hehe :)

Har ikke fått noe ennå, men merker jeg har mindre lyst på kjøtt.
De to andre svangerskapene så spiste jeg nesten ikke kjøtt da heller, frister ikke i det heletatt.

Vil ikke kalle det kick akkurat, men jeg har spist mengder av mango og vaniljekesam de siste ukene. Er så lite annet som frister :( Også sushi da, mannen her påstår det blir ett dyrt svangerskap om jeg skal ha sushi flere ganger i uka :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå er ikke jeg så langt på vei at lyster har kommet skikkelig ennå, men må si sjokomelk og hjemmelaget sjokomilkshake smaker særdeles godt om dagen! :D

Sjokomelk her også ;) Var sånn sist også :P

Her går jeg rundt og er sulten hele tiden!! Ikke lyst på noe i butikken og ender opp med at kjøleskapet er tomt.. Sliter med kvalmen, håper den blir borte og kicket kommer :)

Hadde dilla på sjokolademelk i forrige svangerskap, men det var på slutten ;)

Tror ikke jeg har fått no kick, men er veldig godt med nøtter og snickers is:D

Salt mat! Absolutt alt som er salt :alien ellers har mye begynt å smake rart... og jeg tåler ikke synet av tygget tyggegummi uten å brekke meg hehe..

Salt og farris bris her :) Ellers har jeg ikke noe spess jeg liker mere :) Litt mere sugen på fisk enn før da :)

Salte kjeks og cola som må være iskald. kokt skinke på skiva. må drikke vann hele tiden pga vond smak i munnen (metall) og tyggis er jeg avhengig av...

Har absolutt ikke funnet noe enda jeg liker. Er bare småkvalm og orker ikke tanken på at noe skal smake godt, alt lukter så ekkelt :p

Termin 08.04.14! :D

Jordbær mentos. Spiser til jeg blir kjempe kvalm, men trøkker innpå for det.
Ellers har jeg ikke noen spesielle diller enda. Kommer vel senere.

Her er det foreløpig mer ting jeg ikke klarer å spise blir kvalm og brekker meg. hater skive så går i polarbrød. drikker vann med kullsyre da det frister så mye.. Vann med masse isbiter hele tiden, hekta på isbiter var jeg sist svangerskap også. Må være fordi jeg er så varm av meg.
Klarer ikke like mye godteri nå da det er jo greit. mer lyst på frukt osv. slik var jeg sist også. =) ble automatisk mye sunnere i svangerskapet :-) greit når det er slik

sist svangerskap så hadde jeg så dilla på fiskeboller i hvitsaus med macaroni. fikk jeg ikke det ble jeg så lei meg. hehe. tror sambo var passe lei fiskeboller når jeg måtte ha det flere ganger i uka. håper ikke jeg får den dillen igjen.

Bendit smoothien me bringebær, jorbær og blåbær smak!! Ganske fonøyd det ble noe sunnt, men blir kansje litt dyrt i lengden om det skal gå noen sånne til dagen :p
Åsso hjelper den mot kvalmen når jeg er sulten (som er nesten konstant) :D

De Bendit smoothiene er tre for prisen av to på Rema nå om dagen, måtte handle inn noen selv idag.

Selv er jeg utrolig tørst, drikker masse vann. Hatt litt dilla på mandler og tyrkisk pepper, men klarer å beherske meg sånn noenlunde. Og akkurat nå frister en baguett med tandorikylling noe veldig... Mmmm, kanskje imorgen, selger det på kjøpesenteret her, den forrige jeg spiste (tidligere i svangerskapet) smakte himmelsk.

Dere må prøve Sjokoringer! Iskalde etter å ha ligget i kjøleskapet. Helt fantastisk både for smaken og kvalme. Sliter generelt med matlysten, og kan få plutselig lyst på ting. I går hadde jeg bare lyst på grønne epler og Sjokoringer for eksempel, men da samboer serverte Grandiosa om kvelden klarte jeg å få i meg et par stykker. Det smakte jo faktisk godt.

Back
Topp