Endelig !!

Rennis1991

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Henta vogn i dag, brukt Simo :) super fornøyd! Også innså endelig sambo at vi må ha større bil, han trudde at vi skulle klare oss med vår gamle gamle gamle Volvo.. Med en hund, en gutt og ei barnevogn, så er det ikke plass.. Hihi! Gleder meg til ny bil! Kjenner jeg får så lyst til å handle så masse masse babystæsj nå når jeg er begynt å få ting innom hus! Heldig som jeg er, skal mamma sy voksipose når vi får vite kjønnet, sånn at vi får en farge på den :) gleder meg masse til lille kommer!

Ups, ble litt av ett innlegg det her! Men bedre det enn å skyte gleden til de andre ikke gravide vennene mine :p

Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3

Så gøy med vogn. Du er heldig som får sydd pose. Spennende å se hvilken farge den får. Må få se bilde når den er ferdig da:)

Gøy med vogn i hus:-) hadde sjøl simo til gutten vår...utrolig god vogn. Solgte den da han var ferdig med å bruke vogna...var skikkelig vemodig å se den gå!

Så gøy med vogn. Du er heldig som får sydd pose. Spennende å se hvilken farge den får. Må få se bilde når den er ferdig da:)

Kommer nok ett skryte bilde ska du tru :) mamma er ei sy dame, som synes det morsomt å sitte å sy. Men da hun stortsett har bare sydd kofter, ponchoer o.l så tar ho denne utfordringa på strak arm :) tre det blir bra!

Gøy med vogn i hus:-) hadde sjøl simo til gutten vår...utrolig god vogn. Solgte den da han var ferdig med å bruke vogna...var skikkelig vemodig å se den gå!

Hun som jeg kjøpte vognen hos synes også det var vemodig å sende den avgårde! Virke som ei bra vogn, spennende, da eg hadde emmaljunga Edge duo t førstemann :)

Vogna så jo kjempe fin ut :) Gratulerer med vogn :D

- Flittig bruker av app'en ;)

Flott vogn :D

Takk, hadde i utgangspunktet bestemt meg for emmaljunga vogn.. Men så kom denne for salg, kunne ikke unngå den..:)

Back
Topp