Skulle vi ha. Lille sovnet halv seks, jeg skulle bare lukke øynene litt. Våknet nå. Lille sovet enda. Tror dere hun har tatt kvelden eller? Hmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daSkulle vi ha. Lille sovnet halv seks, jeg skulle bare lukke øynene litt. Våknet nå. Lille sovet enda. Tror dere hun har tatt kvelden eller? Hmm
Hun våknet for ti minutter siden med verdens største glis. Har sovet som tornerose i hele natt.Hvordan ble natten?da skal jeg lage aprikosmos i dag å prøve det!
en klump i dag .. Ser ut som elgbæsj:-/ fått mer sviskesaft nå.
Så braHun våknet for ti minutter siden med verdens største glis. Har sovet som tornerose i hele natt.
Har dere hatt en fin natt, eller preget av magen?
Det begynte med en liten klump her og før jeg kjørte på med aprikosmos.lykke til.
Ja. Tørkede. Har lest noen steder at de må ligge og noen steder ikke. Det er bare for å få de i opprinnelig størrelse igjen. Det gikk helt fint uten.Brukte du tørka aprikos eller? For det har jeg kjøpt.. Sto at de måtte ligge i vann 8-10 t før man kokte de ca 20 min. Så nå står de fint i kjøleskapet til i morgenjaja!
❤25/2-13❤
Ja. Tørkede. Har lest noen steder at de må ligge og noen steder ikke. Det er bare for å få de i opprinnelig størrelse igjen. Det gikk helt fint uten.![]()
Da har jeg prøvd aprikos! Han brakk seg til den store gullmedalje :-/ var ingen suksess!
Stakkar.Da har jeg prøvd aprikos! Han brakk seg til den store gullmedalje :-/ var ingen suksess!