En liten lur

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Skulle vi ha. Lille sovnet halv seks, jeg skulle bare lukke øynene litt. Våknet nå. Lille sovet enda. Tror dere hun har tatt kvelden eller? Hmm

Skulle vi ha. Lille sovnet halv seks, jeg skulle bare lukke øynene litt. Våknet nå. Lille sovet enda. Tror dere hun har tatt kvelden eller? Hmm
Så deilig da:-) kan hende ho har tatt kvelden da. Kan være at ho våknet litt tidligere eller på natten. Krysser fingrene for at det blir en fin natt:-) du, hva gjorde du får å få dattera de til å bæsje?? W har ikke bæsjet på 3 dager!! Veldig uvanlig til han å være, tror han har blitt introdusert med for mye fast føde. I dag/ kveld har jeg bare ammet og gitt sviskejuice og vann.. Håper det kommer en skikkelig bombe snart!

Hun sover som en Stein. Håper det holder hele natten. :)

Jeg har pleid å gi kjøpt sviskemos til grøten, men det hjalp tydeligvis ikke. Så den kvelden lagde jeg hjemmelaget aprikosmos. Hadde en spiseskje i grøten og hun fikk et par teskjeer etterpå. Pluss at hun fikk drikke litt av kokevannet fra glass. Dette var i seks tiden. Klokken ett om natten kom bleiebomben!
Har fortsatt å gi aprikosmos og gir mye vann. :) nå prøver vi oss på havregrøten fra 4 mnd, men den syns hun ikke er like god. Kanskje jeg skal bytte tilbake igjen til ris og mais med banan og blande aprikosmos i den.

Hvordan ble natten?:-) da skal jeg lage aprikosmos i dag å prøve det!:-) en klump i dag .. Ser ut som elgbæsj:-/ fått mer sviskesaft nå.

Hvordan ble natten?:-) da skal jeg lage aprikosmos i dag å prøve det!:-) en klump i dag .. Ser ut som elgbæsj:-/ fått mer sviskesaft nå.
Hun våknet for ti minutter siden med verdens største glis. Har sovet som tornerose i hele natt. :)
Har dere hatt en fin natt, eller preget av magen?
Det begynte med en liten klump her og før jeg kjørte på med aprikosmos. :) lykke til.

Så deilig med en god natts søvn! Vi har vært på reisefot i fire uker, med mye styr om natten. Endelig tilbake i egen seng og lille sov fra halv ni til fem i ett strekk! Skulle bare ønske jeg klarte å komme meg i seng også...

Å herlighet for et godt sovehjerta, mye tull her alså. Blir gal, bruker en time på å legge han , men så sove han ei god stund før han våkne, det er nytt. Sov til 02. Men da våknet han 1 gang i timen sikkert. Blærk!

Hun har nok arvet sovehjertet til moren ;-) men det var da voldsomt. Hun har sovet ti ganger mer enn hun pleier på hele dagen allerede idag. Håper ikke hun brygger på noe.

Hun våknet for ti minutter siden med verdens største glis. Har sovet som tornerose i hele natt. :)
Har dere hatt en fin natt, eller preget av magen?
Det begynte med en liten klump her og før jeg kjørte på med aprikosmos. :) lykke til.
Så bra:-)) godt med litt søvn! Skal lage aprikosmos i kveld . Hvordan gjorde du det? :-)

Ha aprikoser i en panne og dekk de med vann. Kok til de er helt myke (Måtte etterfylle vann..)ca 15-20 minutter. Så en runde med stavmikseren og spe på med kokevannet. :) kjempe enkelt. :)

Brukte du tørka aprikos eller? For det har jeg kjøpt.. Sto at de måtte ligge i vann 8-10 t før man kokte de ca 20 min. Så nå står de fint i kjøleskapet til i morgen :p jaja!

❤25/2-13❤

Brukte du tørka aprikos eller? For det har jeg kjøpt.. Sto at de måtte ligge i vann 8-10 t før man kokte de ca 20 min. Så nå står de fint i kjøleskapet til i morgen :p jaja!

❤25/2-13❤
Ja. Tørkede. Har lest noen steder at de må ligge og noen steder ikke. Det er bare for å få de i opprinnelig størrelse igjen. Det gikk helt fint uten. :)

Jeg lagte sviskemos med en pakke sviskemos og en pakke aprikos (tørkede) tok de rett fra pakken og kokte de i 15 min så brukte jeg stavmikser.

Ja. Tørkede. Har lest noen steder at de må ligge og noen steder ikke. Det er bare for å få de i opprinnelig størrelse igjen. Det gikk helt fint uten. :)

Da vet jeg det til neste gang :) Har aprikos og svisker liggende i vann nå ;)

Men her funker malt som bare det!! Hvis jeg gir 1ts i melka, så kommer det bæsj Ila neste timen ;) Og ofte flere!

❤25/2-13❤

Da har jeg prøvd aprikos! Han brakk seg til den store gullmedalje :-/ var ingen suksess!

Kanskje prøve å ha litt i grøten? Dempe den sterke smaken. Laga sviskemos og aprikosmos i ste, lille fikk smake litt, men virka ikke som det var noe godt;)
Tok ca 1ss av sviskesafta i grøten, og hu bæsja etterpå ;)

Men her hjelper malt med en gang stortsett!

❤25/2-13❤

Back
Topp