gleder meg til..

Jippi

kommende tobarnsmor :)
slanketrådene som skal være her etter vi har født..
Forumet hjelp meg veldig sist ihvertfall :) ble både inspirert og motivert..
Også er det godt å snakke med andre som er i samme situasjon :)

Kan godt snakke kosthold og trening i svangerskapet også. Greit å forebygge også ;) jeg trengte ikke gå ned og gikk ned 5 kg allilevel av meg selv. Satser på det denne gangen også :p

Skulle ønske jeg gikk ned i svangerskapet jeg også.. men det kommer ikke til å skje..
men kosthold er jeg opptatt av :)
Hadde jeg orket å trene når jeg var gravid å ikke blitt svimmel, uvel og sånn sånn spreng i hue.. skulle jeg gjerne ha trent i 2 timer hver jeg.

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Jeg har hørt at man ikke skal slanke seg når man ammer fordi kroppen skiller ut giftige stoffer som går ut i morsmelka....

03.02.2014 <3

Kan gå ned 1-2kg i mnden når man ammer ;) men fikk beskjed om å spise sunt og bevege meg så ville mye komme uten at man ikke direkte slanket seg.. Amma bare 3-4 mnder

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone

Det gleder jeg også meg til! :D

Kan gå ned 1-2kg i mnden når man ammer ;) men fikk beskjed om å spise sunt og bevege meg så ville mye komme uten at man ikke direkte slanket seg.. Amma bare 3-4 mnder

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone

Jeg la på meg 35 kilo da jeg ammet sist, så man burde være litt bevisst på matinntak, sunt kosthold og aktivitet.

Jeg skal iallefall satse knall hardt på trening og kosthold etter fødselen.
Begynner vel på å trene når blødningene har stoppet.(tok vel 6 uker sist gang)

Trener under svangerskapet også for å forebygge bekkenløsning og kraftige ryggsmerter.
Har hatt et opphold på 4 uker pga kvalmen, men i dag blir det å begynne på igjen :)

Termin 16 februar

Skulle ønske jeg gikk ned i svangerskapet jeg også.. men det kommer ikke til å skje..
men kosthold er jeg opptatt av :)
Hadde jeg orket å trene når jeg var gravid å ikke blitt svimmel, uvel og sånn sånn spreng i hue.. skulle jeg gjerne ha trent i 2 timer hver jeg.

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)
Jeg også. Må være i form først!

Back
Topp