Blow job

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Gjør du det på mannen?
Lar du han sprute i munn?

Jeg brekker meg av sperm, så orker det ikke i munn...
En annen drømmer om at jeg svelger... brekker meg bare av tanken:eek:

Her svelges det som bare det ;) bryr meg ikke så hardt om smaken jeg. svelger man fort vinner man nesten ikke å smake på det heller, lr så kan du ha et glass med nå drikke ved siden deg :)

Men lite svelging nå, blir ikke baby av det :p bare når jeg har mensen...

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Hehe, svelg og så drikke seg i hjel på vann/eller annet etterpå:P haha...må jo være et artig syn;)

Ja og ja her...

Ja og ja her:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Nei og nei. Finner hele greia motbydelig.. heldigvis trenger jeg ikke tenke på det.

♡♥mor til to♥♡

Ja og ja. Synes ikke det er så steingalt.men jeg må være i "humør til det" :p

*Snuppe født september 2011*
*Håper på 2014-baby*

Ja og nei her ;)

Har ikke mann. Men liker å gi blow job da så lenge det ikke kommer i munnen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gir BJ men er ikke så ofte, svelger av og til. Men har blitt pingle og veldig overfølsom de siste åra så brekker meg nesten, men han syns det er greit at jeg spytter ut :p

Ja av og til. Han sier i fra så velger jeg selv om jeg vil slippe unna eller ikke. Spytter det alltid ut isåfall.

Ja, liker blow jobb veldig godt, men ikke at han kommer i munnen min! Lot han få gjøre det en gang, for han hadde sååå lyst, aldri prøvd det før, meeen til hans store overrraskelse likte ikke han følelsen av det heller:D *Vinn/vinn*

Nei og nei. Har gjort det ved ett par tilfeller, men kun for å få slutt på mas

Bj er ikke noe problem, heller ikke og få alt i munn. Noe dom settes pris på;)Men klarer ikke svelge om dagen, og det er det full forståelse for:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp