Og som søtt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dy oval!Ha en super duper natt
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
TakkDy oval!
Sikkert en mann i hvert hjørneJon, Sivert, Kurt og Knut - i denne samtalen er det jammen mange fellende menn![]()
Ja veldigSkravleyrår var geniZøy altså![]()
at heg fjerne kunne ta inrijantiruve til sez wn gabg i blant heh og!Hihi, hva svarte han oå det da?
Hod morgen jebter! Her har vo jatt en gos natt! Liklegutt vålnet ca. 04.50 for pupp og soc så vodere til 6.30![]()
Det var jo ikke hærens![]()
Der var ko en flott nattHod morgen jebter! Her har vo jatt en gos natt! Liklegutt vålnet ca. 04.50 for pupp og soc så vodere til 6.30
Lillegutt født i juni 2012 <3
God morgen! Jeg Aker litt med å si e i matt og då var set som vanlig Norge kl 6 så er ganske trøtt nå. Skal heldig ja ikke gjøre så mye viktig i dag. Bare en tur på butikker og så for vi beskjære av en vennene med liten babyOg så mulige s en tyr på norwegian Outlet i k eks
![]()
God morgen!God morgen! Jeg Aker litt med å si e i matt og då var set som vanlig Norge kl 6 så er ganske trøtt nå. Skal heldig ja ikke gjøre så mye viktig i dag. Bare en tur på butikker og så for vi beskjære av en vennene med liten babyOg så mulige s en tyr på norwegian Outlet i k eks
![]()
Der var ko en flott natt
Nesten dsmme her, bortsett fra at hun kom inn til oss halb tre, so til seks før pupp, og sov til 7 ijen
Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Ja, jeg gleder meg masse! Han er riktignok snart 5 mnd da, men født mye for tidlig då bare 10 uker siden terminHltes ut som en koselig dacHerlkg å sbude pp babu da <3
Lillegutt født i juni 2012 <3
Må hilse!Ja, jeg gleder meg masse! Han er riktignok snart 5 mnd da, men født mye for tidlig då bare 10 uker siden termin![]()
Hehe, will diMå hilse!![]()