Hehe, ikke lenge igjen nå! Jeg fikk det sånn de siste 2-3 ukene bare![]()
hehe da er du heldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ikke lenge igjen nå! Jeg fikk det sånn de siste 2-3 ukene bare![]()
Har dere reist noe til syden med eldstemann? Ville du tatt med bilstol mht bussturen fra Flyplassen til hotellet? Er ca1 time med buss...tenker at de bruker jo å ha forholdsvis høy fart de busseneHoho. Nei stakkars, han fikk ikke lov til det gitt![]()
![]()
Det går ganske fort da - bare ikke de dagene der man er skikkelig lei, desverre.10 oktoberså på tirsdag er jeg i uke 31
Emira kom når jeg var akkurat 37 uker.. hehe..
Regner med en bedre dag imårra![]()
Det går ganske fort da - bare ikke de dagene der man er skikkelig lei, desverre.
Jenny kom 37+2, så jeg rakk ikke å bli dritlei liksom. Blir spennende neste gang!![]()
Vet jo aldri, men jeg vil gjerne ha en normal avslutning med neste. Jenjen ble tatt med hastesnitt etter påvist sv.skapsforgiftning med HELLP-utvikling. Grugleder meg til normalfødsel.Jada det har jo gått fryktelig fort frem til nå
hehe sånn var det med meg å!Jeg tenkte jeg kom til å gå over tiden med Emira, så rakk ikke å bli lei eller å "gå å vente" før hun kom
Men med Liana, så visste jeg at det kan godt skje fra uke 37, og ble en del "venting" etter det.. men hun kom 4 dager før
Og sjansen er stooor for at denne også kommet et sted mellom uke 37 og terminfor det kunne ha noe med min syklus å gjøre..
så det kan godt bli sånn med deg å, hvis du skal ha flere barn![]()
Du får trøste deg med at du etter all sannsynlighet slipper å gå 16 dager over termin, slik jeg gjorde sist!Jada det har jo gått fryktelig fort frem til nå
hehe sånn var det med meg å!Jeg tenkte jeg kom til å gå over tiden med Emira, så rakk ikke å bli lei eller å "gå å vente" før hun kom
Men med Liana, så visste jeg at det kan godt skje fra uke 37, og ble en del "venting" etter det.. men hun kom 4 dager før
Og sjansen er stooor for at denne også kommet et sted mellom uke 37 og terminfor det kunne ha noe med min syklus å gjøre..
så det kan godt bli sånn med deg å, hvis du skal ha flere barn![]()
Ja, vi har vært på tur med han, men da var han over tre år og vi hadde ikke med noe sete. HAdde nok tatt med babysetet til Lillebror om vi hadde reist nå...Men det er jammen ikke sikkert at det er seler på bussene. Mulig vi bare hadde hatt han i bæretøy!Har dere reist noe til syden med eldstemann? Ville du tatt med bilstol mht bussturen fra Flyplassen til hotellet? Er ca1 time med buss...tenker at de bruker jo å ha forholdsvis høy fart de bussene![]()
Jøsses, må være kun i utlandet at man får ha babyen i bæresele på flyet, for det får man IKKE i norgeJeg hadde henne i manducaen da vi var ute og reiste.Det funket veldig fint både på fly og buss.Hun sov da vi boardet flyet både på turen ned og hjem igjen,og det var null stress at hun bare satt i selen.Veldig deilig at jeg slapp å vekke henne bare for å spenne henne fast i flybeltet!
Hadde ikke orket å drasse på bilstol tror jeg-mer enn nok som skal med uansett
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
De fleste krever vel at man tar barnet ut av selen ved letting og landing, tenker jeg?Jøsses, må være kun i utlandet at man får ha babyen i bæresele på flyet, for det får man IKKE i norgevi reiser med sas, så tviler på at det blir tillatt, men kan sikkert ha henne i bæresela på bussen...OM hun selv tillater det
![]()
Ja, jeg vurderer å pakke en gammel babystol med som vi har fått men aldri brukt...orker ikke å dra med Britax babystolen, for den er så tung! Tenker at det er bedre med en gammel babystol enn ingen stol?Ja, vi har vært på tur med han, men da var han over tre år og vi hadde ikke med noe sete. HAdde nok tatt med babysetet til Lillebror om vi hadde reist nå...Men det er jammen ikke sikkert at det er seler på bussene. Mulig vi bare hadde hatt han i bæretøy!
Ja, er iallfall det jeg har opplevd på alle flyreiser (og vi har reist noen runder med fly)De fleste krever vel at man tar barnet ut av selen ved letting og landing, tenker jeg?
Jøsses, må være kun i utlandet at man får ha babyen i bæresele på flyet, for det får man IKKE i norgevi reiser med sas, så tviler på at det blir tillatt, men kan sikkert ha henne i bæresela på bussen...OM hun selv tillater det
![]()
Vet jo aldri, men jeg vil gjerne ha en normal avslutning med neste. Jenjen ble tatt med hastesnitt etter påvist sv.skapsforgiftning med HELLP-utvikling. Grugleder meg til normalfødsel.![]()
Du får trøste deg med at du etter all sannsynlighet slipper å gå 16 dager over termin, slik jeg gjorde sist!
Dere har en spennende tid foran dere! Heldige er dere!![]()