Cravings?

Mamsen89

2009/2014
Craver dere på noe om dagen?:)

Her var det først sjokolade og mango iste. Nå klarer jeg ingen av delene, men får veldig lyst på makrell i tomat, frukt, bær og Pepsi Max :p spesielt ;)

Huff jeg har sånn "åhh lyst på" så spiser jeg det en eller to ganger så klarer jeg ikke det lengre. Utrolig frustrerende!!

Har hele tiden lyst på ett eller annet, og klarer bare ikke å finne ut hva det er! Frustrerende! Ransaker kjøkkenskapene hver kveld, selv om jeg vet det ikke er noe nytt og spennende der.. og er like lite fornøyd etterpå hver kveld :P

Her var det knekkebrød med tacosaus og gulost som var det beste i verden i begynnelsen, nå høres det bare ekkelt ut...

Eeeeelsker kiwi om dagen, men det er ingen spesielle ting jeg MÅ ha. Spiser som jeg alltid har brukt å gjøre :)

Vannflaske som har ligget en stund i fryseren er det jeg må ha daglig. Liker plutselig ikke kaffe og brus lenger...Men det er jo bare positivt :)

Har fått dilla på alt som er suuurt.... Suuur lemonade, godis, osv osv... :)

Her er det fortsatt iste :) har sååå lyst på pepsi max, men holder meg unna siden det er dette as-et-eller-annet søtstoffet i det som ikke er bra når man er gravid..
Ellers har matlysten forsvunnet, så ingen mat frister :p

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Her er matlysten rett og slett helt borte. Glemmer å spise og blir nesten ikke sulten... det begynte før jeg viste at jeg var gravid. Mat er egentlig noe som føles totalt unødvendig. Andre som har det slik?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er matlysten rett og slett helt borte. Glemmer å spise og blir nesten ikke sulten... det begynte før jeg viste at jeg var gravid. Mat er egentlig noe som føles totalt unødvendig. Andre som har det slik?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg er også slik. Sliter veldig med å spise.

Ingenting jeg "må" ha for tiden.

Termin 1.februar 2014

Huff jeg har sånn "åhh lyst på" så spiser jeg det en eller to ganger så klarer jeg ikke det lengre. Utrolig frustrerende!!
Sånn er jeg og

Mistet helt matlysta, spiser fordi jeg må... kan ha lyst på ting, men tar en bit også var det ikke så godt som jeg tenkte og lar resten ligge. Kjøpte en troika på fredag til kos, den lever enda...

Back
Topp