Oul :-D

Åååååå:-) Så fine, jeg er tante til to tvillinggutter, (de er 19 nå) kjempestas ja:-) Du er heldig :-)

Så nydelig!!!! :) Fantastisk fine begge to. Dobbel lykke

Åååh, så fine <3 <3 Nå gleder jeg meg til å se mine to! <3 <3

Burde glede deg.. Syns det blir mer å mer gøy å se dem på ul jeg :) Skal tilbake mandag 12 august allerede. bare litt over en uke til :D :D
Jeg skal 26 August. Klarer jeg å vente mon tro? :D

Jeg skal 26 August. Klarer jeg å vente mon tro? :D

Oi.. Det er leenge til ;) Hadde jeg hatt problemer med å vente :p Får ikke nok av å se på dem.. Glad jeg har tvillinger og får ekstra oppfølging så får jeg se dem ooooofte :D
Er det ordinær du skal på 26 august?

Oi.. Det er leenge til ;) Hadde jeg hatt problemer med å vente :p Får ikke nok av å se på dem.. Glad jeg har tvillinger og får ekstra oppfølging så får jeg se dem ooooofte :D
Er det ordinær du skal på 26 august?
Det er ordninær. Det offentlige (Utenom hun jordmoren jeg gikk til for tidlig ul. Privat) vet ikke at jeg har tvillinger enda. Burde jeg ringe å si i fra til han jeg skal på oul noen dager før jeg kommer?

Det er ordninær. Det offentlige (Utenom hun jordmoren jeg gikk til for tidlig ul. Privat) vet ikke at jeg har tvillinger enda. Burde jeg ringe å si i fra til han jeg skal på oul noen dager før jeg kommer?

Det vet jeg ikke helt.. Jeg sa fra til legen når ho skulle sende inn til sykehuset om OUL at det er tvillinger, og blei da satt inn på ekstra ultralyd før den ordinære.. så de visste det før jeg kom.
Vet ikke om det er noe å si for den ordinære egentlig. Er jo mange som ikke vet at de har tvillinger før de drar på den ordinære ultralyden.. Meeen det skader jo ikke å ringe å si fra da kanskje..? :)

Det vet jeg ikke helt.. Jeg sa fra til legen når ho skulle sende inn til sykehuset om OUL at det er tvillinger, og blei da satt inn på ekstra ultralyd før den ordinære.. så de visste det før jeg kom.
Vet ikke om det er noe å si for den ordinære egentlig. Er jo mange som ikke vet at de har tvillinger før de drar på den ordinære ultralyden.. Meeen det skader jo ikke å ringe å si fra da kanskje..? :)
Tror jeg bare gjør det jeg! :) Takk.

Legen min tok kontakt med sykehuset da jeg fikk vite at vi venter to, og han mente sykehuset burde innkalt meg tidligere (da også pga kronisk sykdom), men sykehuset ville heller ha meg inn en gang senere for å se på livmorhalsen 1 mnd etter OUL, så det kan jo godt være de setter opp mer etter at man har vært der første gangen?
Jeg får heldigvis oppfølging et annet sted nå :) Pjew!

Back
Topp