• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jeg må forlate dere :(

Frk.Lund

Unik!
Sensommerbarna 2016
Ultralyden i dag viste ingen hjerteslag :( Jeg er knust innvendig. Babyen vår... <3 :( Jeg kjenner det at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal takle dette denne gangen, men jeg har en så utrolig fantastisk samboer som aldri viker fra min side, uansett. Vi har hverandre og det er det viktigste når alt kommer til alt <3

Lykke til videre, dere flotte kvinner!

Apper <3

åhhh:( vet ikke hva jeg skal si godt du har din kjære ved din side. go klem til deg ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å nei :( så trasig da! Hadde du noen mistanke om at det var noe galt selv?

Så utrolig trist :( var det noe grunn til ultralyden?
Jeg tok ultralyden for å bevise for meg selv at alt var bra med den lille. Har jo mistet før og ville derfor se hjerteslagene med mine egne øyne :( Uheldigvis var det ikke det vi fikk se..

Apper <3

Å nei :( så trasig da! Hadde du noen mistanke om at det var noe galt selv?
Bare en ulmende dårlig følelse når ultralyd nærmet seg, men jeg avfeide det og trodde det var min egen frykt fra tidligere spontanaborter.

Apper <3

Nei nå ble jeg lei meg :-(
Så ufattelig trist! Tenker på dere! Stor klem <3

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Så trist. Godt du har samboeren din der

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff..så trist ! Sender over en god klem !

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

uff:( så trist! Ta godt vare på hverandre! Lykke til videre. Sender en liten klem.

Nei! Så utrolig trist:( Håper dere snart er tilbake.

Neeeeii!!! Jeg kan ikke tro det er sant!!!!!!!!! Har tenkt så mye på deg i natt og har kryssa alt...!

Jeg er tom for ord...:-(

Å nei :( ta godt vare på dere selv. Vet så altfor godt hvordan det er. Sender deg en stor klem!

Back
Topp