Funnet fine mammaklær

På asos.com;) jeg elsker mammabuksa.. Den er lav også :) men nå har jeg bestilt kosebukse også:) de har så mye fint:) bare holde seg under 200 pga toll:-P men er fortsatt billig:)

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone

Takk for tips:) var veldig vennlig pris:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Ja, der var det mye fint! Takk for tips :)

Hvordan e buksene i størrelsen? normal?

Takk for tips ;)
Da blir det litt shopping på meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

På asos.com;) jeg elsker mammabuksa.. Den er lav også :) men nå har jeg bestilt kosebukse også:) de har så mye fint:) bare holde seg under 200 pga toll:p men er fortsatt billig:)

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone
Har du bestilt herfra før? hvor lenge tok det å få varene? og om man betaler mer enn 200, blir det da både toll og moms og masse ekstra kostnader?? har så lyst på noen fine klær derfra, men da kommer jeg ikke under 200 :P

Har du bestilt herfra før? hvor lenge tok det å få varene? og om man betaler mer enn 200, blir det da både toll og moms og masse ekstra kostnader?? har så lyst på noen fine klær derfra, men da kommer jeg ikke under 200 :P
Jeg endte opp med en bukse og kjole.. Kom på 450 til sammen.. Kosta vel 300 uten om moms og toll..litt under også..vel verdt pengene.. Blir ikke langt unna hm pris..

Har termin ca 23/24 februar

Sent from my iPad/iPhone using BV Forum mobile app

Det ser ut som det er gratis frakt. Da kan du jo bare bestille i flere omganger så du ikke kommer over 200kr. Men hvis hver ting du har lyst på koster mer enn 200kr så må du jo betale toll.

Termin 09.februar med første frøet:)

Back
Topp