Et-nytt-gull
Glad i forumet
Er det spesielle solkremer som er egnet for de med soleksem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anglamark sin prøvde vi på storebror også, men han fikk ett så kraftig utslett at han hovna opp og var knallrød der han hadde blitt smurt.Jeg plages veldig med soleksem. I tillegg har minstemann i huset atopisk eksem og kan ikke bruke hva som helst. Jeg bruker MARY KAY sin solkrem på både meg og minsten og den er super!
Glemte den da vi dro på tur i sommer og måtte finne meg en ny. Fant en på coop i sverige fra ÄNGLAMARK uten parfyme og fargestoff og den var helt utrolig! Litt fet men vi smurte oss på morgenen før vi gikk ut og det holdt nesten hele dagen. Har vært i solen hver eneste dag i over 14 dager nå og brukt den og har ikke antydning til noen soleksemHar aldri kunnet gjort det før! :-D
Har ikke sjekket enda om de har den på coop her, men det tror jeg faktisk. For å nevne det så har jeg brukt piz buin sin allergy, men den hjelper ikke for meg....
frå æppen
Jepp, jeg spurte på apoteket i fjor og det var denne de anbefalteVi har god erfaring med Laroche Posay. Det er den eneste vår allergiker ikke får soleksem av.
Jeg kan kun bruke Piz Buin sin allergy solkrem, alle andre solkremer jeg bruker får jeg soleksem med.