Nå skjedde det igjen....

Rafi

Glad i forumet
Er forferdelig plaget med treg mage. Og jeg har prøvd alt! Beklager detaljer, men jeg måtte ta litt i når jeg var på do, og etterpå kunne jeg se en anelse lyserosa på papiret. Vet at legen min sier det kan skje pga skjøre slimhinner. Men det bekymrer meg likevel...huff. Godt jeg skal på tidlig ul, selv om det er to uker til. Alt man skal bekymre seg for altså!

Jeg ville ikke ha bekymret meg for det. Nå ser jeg omtrent ikke annet enn folk som har spottet her, på et annet forum, på facebook, og hos folk rundt meg som jeg har snakket med om dette. Men, du kan jo begynne å bekymre deg for hemoroider. ;) Anbefaler duphalac laktulose fra apoteket. Ufarlig og veldig virksomt. Bør brukes før forstoppelsen er et faktum, for da slipper du kanskje å få hemoroider i svangerskapet. ;) Men seriøst... 30% av gravide blør bittelitt en, eller flere ganger. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg ville ikke ha bekymret meg for det. Nå ser jeg omtrent ikke annet enn folk som har spottet her, på et annet forum, på facebook, og hos folk rundt meg som jeg har snakket med om dette. Men, du kan jo begynne å bekymre deg for hemoroider. ;) Anbefaler duphalac laktulose fra apoteket. Ufarlig og veldig virksomt. Bør brukes før forstoppelsen er et faktum, for da slipper du kanskje å få hemoroider i svangerskapet. ;) Men seriøst... 30% av gravide blør bittelitt en, eller flere ganger. :)

Hemoroider ja. Huff ;) ikke noe gøy. Hadde det forrige svangerskap, men ble kvitt det etterpå. Har kjøpt sånn duphalac. Men ikke turt å ta det enda. Lukter herk ;) men kan man ta det jevnlig over en lengre periode?

Ja, duphalac kan du ta så ofte og lenge som du har behov for det.

Forsvinne hemoroider da? Trodde at vis du først hadde fått de så var de der.... Jeg har fått en ny for hvert svangerskap men er ikke noe plaget med de nå, heldigvis :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikkje bekymre deg. Og vær obs på hvor "det lyserosa" kommer fra. Var der fra skjeden eller fra endetarmen? Jeg tenkte at kanskje du har fått en rift der bak pga treg avføring.

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Forsvinne hemoroider da? Trodde at vis du først hadde fått de så var de der.... Jeg har fått en ny for hvert svangerskap men er ikke noe plaget med de nå, heldigvis :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vel hun gynekologen jeg var hos på kontroll etter fødsel sa at de var "borte". Men kan godt hende de ikke forsvinner helt da.

Ikkje bekymre deg. Og vær obs på hvor "det lyserosa" kommer fra. Var der fra skjeden eller fra endetarmen? Jeg tenkte at kanskje du har fått en rift der bak pga treg avføring.

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Det var fra skjeden. Sånn helt lyserosa på papiret. Borte nå da....

Hemoroider ja. Huff ;) ikke noe gøy. Hadde det forrige svangerskap, men ble kvitt det etterpå. Har kjøpt sånn duphalac. Men ikke turt å ta det enda. Lukter herk ;) men kan man ta det jevnlig over en lengre periode?
Jeg blander det i et glass saft. Da er det ikke så ille. Husk bare å drikke masse vann også! :)

Anbefaler linfrø. Jeg spiser de rene rett fra boksen. Magen begynte å jobbe med én gang! Det er fortsatt hardt.. men det kommer hvertfall ut :p

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp