Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med oul? Legen sendte henvisning 11/5 Ahus mottok søknaden 15/7 og jeg fikk svar 18/7..Tror også jeg vil være der et par dager før jeg reiser hjem.
Tok det lang tid fra første kontroll til du fikk svar fra ahus jippi?
Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
Med oul? Legen sendte henvisning 11/5 Ahus mottok søknaden 15/7 og jeg fikk svar 18/7..
Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida*![]()
Fikk 19 september.. litt sent, men okVar det jeg lurte på ja. Har første kontroll nå til uka, så litt spent på hvor fort og når jeg får time til oul. Når skal du på oul?
Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
skal bli lenger enn de 6 timene ja... blir nok i 2-3 dager... for å bli kjent med babyen og sove når babyen sover...
mest sannsynlig blir det normal fødsel... men skulle jo hatt ks så jeg kan kutte tubene for godt, da gjør de det gratis... men så vil jeg jo ikke ha ks heller... dilemma....
barselhotellet på ahus er bra... litt vonde senger men... shit au
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Fikk ikke papirer om hjemreise sist,og heller ikke denne gang.To døgn er vanlig på Hs,og jeg synes det er greit siden de skal ta blodprøve og hørseltest på de dagene.Sist jeg lå var det påske så det var "rolig".Men denne gangen skal jeg kreve mer enn jeg gjorde sist
Kreve mer? Som hva da?
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()
Kreve mer hjelp feks.Mi grein mye på natta når det ble stillt så jeg gikk hele nettene på gangen så de andre skulle få sove,ringte på tilslutt for da var jeg så sliten men neida.Hadde da ikke sovet mer enn knappe tre timer etter fødsel døgnet før